Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af karinabay
Hej
Jeg har et nyt Samsung smart-tv. Når det er slukket, hopper det af internettet, så jeg skal genstarte min router, for at det kommer på igen. Min internetudbyder har prøvet at skifte frekvens uden succes. Hvad kan jeg gøre?

I dag har jeg forsøgt at se film på youbio, men der kunne det ikke åbne indholdet, selvom det var på nettet.

Kan nogen hjælpe mig med ovenstående?

Med venlig hilsen
Karina
Af Horsens
Hej. Min f8005 kører direkte kablet til internet. Gør det hvis du har mulighed for det. Men jeg kan heller ikke åbne you see app. Den står bare og kører i det uendelige...
Af karinabay
Horsens skrev:Hej. Min f8005 kører direkte kablet til internet. Gør det hvis du har mulighed for det. Men jeg kan heller ikke åbne you see app. Den står bare og kører i det uendelige...
Jeg vil jo gerne undgå at kable, det er jo meningen, at det skal kunne fungere. Jeg ved bare ikke, om det skyldes min router, hastigheden på internettet eller fjernsynet.
Af ulrik6531
Jeg har et Samsung "smart tv" og jeg mener ikke du kommer uden om at kable det til routeren.
Jeg har en 20 mbit gennem TDC og alle mbit er til stede, alligevel slap jeg ikke for at kable det. Det hjalp en smule, men lever slet slet ikke op til hvad man får stillet i udsigt fra sælgerens (Elgiganten) side. Feks Samsung all share hopper også fra hele tiden, hvis den overhovedet finder de enheder som er sat op til all share.

Jeg har nu kastet håndklædet og koblet en bærbar med hdmi kabel og sidder med tastaturet i lænestolen og nyder alt det som det "smarte" skulle kunne.

hilsen

en fustreret Samsung smart tv bruger.
Af J.H.
ulrik6531 skrev:Jeg har et Samsung "smart tv" og jeg mener ikke du kommer uden om at kable det til routeren.
Jeg har en 20 mbit gennem TDC og alle mbit er til stede, alligevel slap jeg ikke for at kable det. Det hjalp en smule, men lever slet slet ikke op til hvad man får stillet i udsigt fra sælgerens (Elgiganten) side. Feks Samsung all share hopper også fra hele tiden, hvis den overhovedet finder de enheder som er sat op til all share.

Jeg har nu kastet håndklædet og koblet en bærbar med hdmi kabel og sidder med tastaturet i lænestolen og nyder alt det som det "smarte" skulle kunne.

hilsen

en fustreret Samsung smart tv bruger.
Smart-tv har stærkt begrænset anvendelse og det er gentagne gange slået fast herinde, bl.a. af mig, at man er langt bedre stillet med selv en discount-bærbar.
En bærbar kan jo nemt gemmes af vejen og så et tastatur og en mus, som du nævner, så er man godt stillet :-)