kennethbrdk skrev:Cyber Andy skrev:Sony har et mere realistisk billede, specielt bevægelser. Er ikke vild med samsungs sæbe opera også har de en del kedelige sager med ringe apparater!
Mit nuværende tv er sony og det er knald godt - jeg hopper på plasma vognen for at få "wow" oplevelsen nu. Jeg vil overveje Plasma endnu engang 
Jeg kan kun tilslutte mig det omkring bevægelser! Har ikke set et Samsung LED endnu håndterer bevægelser fornuftigt (om det så er samtlige butikker, der ikke kan finde ud af at indstille dem korrekt, skal jeg lade være usagt). Sony's tv er til gengæld glimrende på dette punkt (efter min mening!).
Jeg kan også tilslutte mig, at Sony har en god håndtering af bevægelser men nu stod valget jo mellem Samsung F8005 (200hz panel) og Sony W8 (100hz panel) så det er da tænkeligt, at man ikke kategorisk kan give sejren til Sony på dette punkt når det lige er de to modeller, man sammenligner.
Så giver det mere mening at sammenligne F8005 med W9 men her er problemet jo så, at der ikke findes en 65" W9'er. Så hedder det i stedet KD65X9005 (4K TV til 40.000 kr).