Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Svava
Jeg er meget tæt på at købe en 37TH-PX70, men er lidt betænkelig ved om der er for meget genskin i skærmen. Er der nogen her der har erfaring med genskin i skærmen på Panasonic Plasmaskærme ??

Jeg har ellers brugt megen tid på at søge på nettet efter det rigtige fladskærms TV, og er nu nået frem til at Panasonic's nye TH-PX70 serie er et af de bedste køb for tiden. Jeg var inde hos en Panasonic forhandler for at se det Live, og jeg var solgt på stedet. Det bliver nok 37" udgaven jeg vælger (konen syntes at 42" bliver for stor).
Det skal dog bemærkes at Panasonic's nye 32"LCD TX32LXD70 er fuldt på højde med Plasma'en, men skal det være større end 32" så bør det helt klart være Plasma.

Jeg vælger nok at købe apparatet hos den lokale forhandler. Prisen er 12.000 kr. Jeg var lige ved at hoppe på, at man hos http://www.hifishoppen.dk kan købe en 37TH-PX70E model for 9.999,- , men bemærkede at prisen er uden fod, og den skal jeg bruge.

Alternative forslag til indkøb modtages meget gerne
Af pana man
Hej Svava
Har været skrevet lidt om det, synes ikke det er SÅ galt igen og helt klart mindre end en skærm med runding og ren glas, men selvfølgelig kan man se noget genskin. http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... highlight=

Mvh. Pana man
Af Har Brug for 32"
jeg har nu haft mit px37 i godt/gode 2 uger. OG ja der er genskind. Når det er lyst vel at bemærke. Og man ser jo mest fjernsyn når det er mørkt/aften. Og der er det ikke noget problem, i hvert fald ikke for mig. Det er det nu heller ikke om dagen, men man kan se sig selv når skærmen viser meget mørkt billede. Men jeg lever gerne med det i forhold til det man får tilbage når man ser film/tv om aftenen.

Og for at få en rigtig god filmoplevelse bør du alligevel slukke det meste af lyset i stuen og kun have en lampe/ambilight lysende bagved fjernsynet.

jeg fik mit til 8999 hos geco.dk med fod og levering. Og der kunne man få 42 til 10.999 ligeledes med fod og levering. Du skal bare ringe/maile til dem og bede om pris.

så synes lige du skal smutte forbi deres hjemmesiden. De har utrolig hurtig levering og en god service indtil nu.

PS. Man vender sig hurtigt til 37" og mit næste bliver i hvert fald (minimum) et 50". Men ja damen herfra syntes også det er stort, men ikke for stort.

Jeg gik fra 21 til 37 og har vendet mig til det. Har dog sat det gamle 21" over i hjørnet så jeg kan kigge over på det og grine af det... 8) Og på det gamle lorte-crt, ja der var jo også genskind!