Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bgst
Hey, jeg har et lidt sært problem med mit F8005 TV. Jeg gør følgende.

Tænder->Vælger min eksterne HD som kilde->Ser et program jeg har optaget->stopper programmet->vælger at se en anden optagelse.

Så er der pludselig inge lyd på TV'et, og jeg kan kun få lyden igen ved at genstarte det. Er det kun mig, som har det problem?

EDIT: Jeg prøvede det lige igen, og der forsvandt lyden ikke... hmm...
Senest rettet af bgst 23 dec 2013, 00:40, rettet i alt 1 gang.
Af bgst
kennetha skrev:Ja, jeg er har samme problem dog uden at have fundet ud af hvornår det præcis sker.

/Kenneth
Interessant... Har du prøvet om du kan fremprovokere det på sammemåde som mig? Altså ved at vælge at se en optagelse, stoppe den og så gå direkte ind på en anden optagelse.
Af Slot
Undskyld jeg bryder ind,men jeg har det problem med min F8005, at lige pludselig står der nede i venstre hjørne, at jeg skal trykke ok for at TV´et skal forblive tændt (den tæller ned fra 1 min). Hvis jeg ikke trykker ok slukker det. Nogen der har samme problem ?
Af Slot
Torben Rasmussen skrev:Er det ikke bare auto-sluk funktionen, som træder i kraft hvis du ikke har trykket på noget i x antal timer?
Ja det ved jeg ikke. Har ikke været inde og ændre på noget. Hvordan finder jeg denne funktion ?
Af kennetha
Hej, har nu forsøgt som du gør med lyden men kan ikke genskabe problemet. Virker til det er lidt sporadisk hvornår det sker og er sket meget sjældent for mig, dog.

/Kenneth