Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hdbiker
jeg har idag købt et LG 47ln540v i el gig til 5100 net prisen er 7999 nogle erfaringer med det det er et 100mhz panel dette er med fuld bag led panel hvor mange andre er med kant led
jeg vævede imellem dette og et andet LG de har til 5999 også et 47 tommer med wifi smart og 3d

nu bruger jeg stue antenne pt så har svært ved at udtale mig om billedet men til tider pixellere det gråligt på sort bagrund :(
Af hdbiker
skal lige indskyde jeg fik kalibrering med i hatten til prisen kørt over spyder 4 tvhd 8.20 min har det taget så ville fandme føle mig snydt vis jeg havde betalt prisen som de forlanger 1000 kr hmm
Af hdbiker
Tak for hint vidste jeg så ikke og syntes også det noget rod ;)
Jeg tror jeg har besluttet mig for at levere det tilbage da det 1 er en demo model 2 ser den var på tilbud til 4999i foråret så har kkik på LG LN667v den står dog til 5999 så må se om jeg kan handle mig en kalibrering oveni den har også 100htz panel og 400mci hvad det så betyder i praksis bliver jeg ikke helt klog på ved at læse om det i teorier men det jeg har købt har kun 100mci og faktisk et fantastisk billede