Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af palle22
jones31 skrev:
Den kan fåes fra imorgen hos konkurrenten. Lg benytter sig kun ips paneller i deres tv.
Til den pris for du ikke et bedre allround tv som 790,
Hvilken konkurrent er det? Jeg kan kun se den til 8000,-
Af palle22
KomBarDo. skrev:Bilka har det til 6999 på bagsiden af kataloget denne uge :-)
Men desværre udsolgt på Bilka.dk, og tør ikke købe TV'et i et varehus uden fortrydelsesret :-)
Af jones31
palle22 skrev:
Men desværre udsolgt på Bilka.dk, og tør ikke købe TV'et i et varehus uden fortrydelsesret :-)
I noget der starter med el. kan du få den til den pris.
Af palle22
jones31 skrev:
palle22 skrev:
I noget der starter med el. kan du få den til den pris.
Ikke på min computer... :-(
Af palle22
Medmindre nogen råber STOP! fordi de synes billedkvaliteten er for ringe, tager jeg nok i Bilka og henter 47LA790W. 7.000,- virker til at være en rimelig pris, og sandsynligheden for at Samsungs 46F8005 kommer derned i pris, er nok minimal.

Tak for jeres svar.
Af Lobber333
Har selv lige haft et LG 47LM620T var skam et fint tv.
Har lige solgt det for at prøve noget Samsung / Sony men var bestemt tilfreds.
Og billede kvalitet tror jeg ikke normale mennesker kan se meget forskel
Af MikMak
palle22 skrev:Jeg endte med at købe 790W i Bilka til 7000, og er meget tilfreds! Tak for hjælpen herinde :-)
Hej - jeg overvejer det samme - at køre i Bilka - men er lidt usikker på om det ikke er lidt forhastet at hoppe på et TV med et VA panel?
Bilka har også et Panasonic TX-L47Dt60 TIL 7999,- - Er det et bedre valg evt.? Tak for svar.
Af MikMak
palle22 skrev:Det er ips. Kender ikke det andet tv
Hej igen - der står forkerte oplysninger i Elgigantens specifikationer http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-47la790w - har tjekket op på LG´s hjemmeside nu - sorry. Men er du ellers tilfreds, vender stikkene ok hvis det skal hænge på væggen? Og hvordan med lyden - er den tilfredstillende? Har også selv læst mange tests og anmeldelser igennem, Bilkas tilbud udløber i aften. Mvh
Af palle22
Hej

Ja, stikkene vender fint, og billedet gør mig tilfreds. Jeg bruger indstillingerne fra testen af 860 herinde, men har skruet en del ned for bagbelysningen. Lyden er helt fin også - jeg synes det er et godt TV.
Af MikMak
Det lyder godt - tak- har lige været i Bilka i Hillerød og købe det, det stiger med 1000,- kr . i morgen. Skal hente det på deres udleveringslager i morgen. Glæder mig til at komme i gang med at lege med det. Skal nok have et Boxer CI+ modul - men overvejer at skifte til Viasat. God Jul & Mvh