Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xiuxiu
Vil høre om der er nogen som har erfaringer med Samsung LE32R88, som TC sælger for 6988? eller om I hellere vil anbefale et andet LCD TV.
Prisen skal være max 10k

På forhånd tak :)
Af xiuxiu
For at uddybe det lidt mere, har jeg kun 2 meter hen til mit fjernsyn, så jeg går ud fra at 32" er en passende størrelse. Har også haft kig på Philips 32PFL7562D, som jeg synes så ganske lovende ud, men jeg er ny på LDC markedet, fordi mit nuværende gamle 29" Sony CRT skærm er gået hen at blive "træt" :)
Af thorber
Jeg er også LCD nybegynder, og påtænker også at købe et Samsung LE32R88. Hvis du bor i nærheden af en El-Giganten, kan du se det i deres udstilling, det har jeg gjort og jeg synes det ser positivt ud.
Jeg skrev en forespørgsel til TC, og de skulle få det hjem medio maj, og her er hvad de ellers skrev til mine spørgsmål:

"De er parallel-importeret, ja - men du får den samme service, som hvis de ikke var, altså; 2 års garanti (normalt 6 måneders garanti og 18 måneders reklamationsret, hvilket slet ikke er det samme som garanti) samt 14 dages returret.

Vi blevet lovet dansk manual og skærmmenu, men vi ved det først med sikkerhed, når skærmene er landet her".

--
Med venlig hilsen // Best regards

Emil, Tape Connection
www.tapeconnection.dk
Af MikkelU
Overvejer også kraftigt at købe LE32R88. Så nogen erfaringer med denne model tak! :D

Udover ovenstående har jeg lig et lille spørgsmål:

Hvad er forskellen på disse 2 modeller? En prisforksel er det ihvertfald!

LE32R88
LE32R87

*Umiddelbart er det kun designet, set udfra samsung.dk, men ville da gerne høre om nogen herinde ved noget jeg ikke ved ;)
Af xiuxiu
Tak for den hurtige respons :)
Er der andre LCD fjernsyn som der er værd at tjekke ud til nogenlunde samme pris og hvad med det Philips fjernsyn som jeg havde kigget på EL-giganten. er det samme kvalitet som Samsungen?

Mvh Thomas
Af MikkelU
Slet ingen der har nogen erfaring med denne model eller evt R86 + R87. Da disse har samme tekniske egenskaber og det kun er designet der varriere.