Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af esbenc
RockMedØerne skrev:KarlP skrev:
Problemet er i hvert fald ikke løst for jeg har lige købt et UE55F8005 og det er tændt af sig selv flere gange.
På F8005 er der risiko for at Stemmegenkendelse kan aktivere funktioner utilsigtet, slå det fra i Menuen og se om det evt. løser problemet - har selv oplevet lign. på mit F8005 og det løste sig da jeg slog Stemmegenkendelse fra :)
Jeg har igår fået skiftet bundkortet i fjernsynet på garantienn.

Jeg har inden da haft alt slået fra; herunder stemmestyring, bevægelsessensor, autoopdateringer m.m. uden held.

Jeg turde ikke løbe an på længere, at det er et software problem.
Lyder også til at du havde prøvet mulighederne af på software siden, som nogen gange kan være årsagen - fornuftigt at sende den ind til reparation, når du synes du havde gjort hva du kunne :) Er ofte en fejl i strømforsyningen, der gir ovennævnte problem, med at tv'et tænder og slukker af sig selv ! Har selv oplevet det på et helt nyt C9005, hvor det først blev løst med en udskiftning af strømforsyningen ! At dømme ud fra adskillige beretninger om problemet, og ud fra hva jeg selv har oplevet, opfatter jeg det efterhånden sådan, at det i de fleste tilfælde er et hardware problem - at Samsung support i mange tilfælde, så lyder til at opfatte det anderledes og ikke mener at kende problemet, må jeg tilskrive forglemmelse og det faktum at de har andre firmaer til at klare reparationerne :) De kender helt klart til problemet, ingen tvivl om det O_O

Så hvis man døjer med ovennævnte problem og synes man har udelukket alt på software siden, med hensyn indstillinger osv. og har frakoblet alle evt. eksterne enheder og det stadig fortsætter - så send tv'et ind til reparation :)
Af KarlP
Tak for svarene Jeg prøver at slå de forskellige ting fra (en af gangen), så må jeg se om der er noget der hjælper.
Af esbenc
Nyeste update:

Har fået skiftet bundkort og det afhjalp ikke problemet...

Her til morgen tændte logoet op, skærmen er slukket og efter ca. ½ minut lukker logoet ned igen.

Ift. hvad jeg ved er, når den tjekker for autoopdatering...problemet er bare, at det er slået fra!

Så nu er fjernsynet fejlmeldt igen, så der er nok kun strømforsyningen tilbage at skifte. Skidt

En sidebemærkning (lidt i kølvandet på den kontant udsendelse) om Samsung: Har købt 5 Samsung produkter indenfor de sidste to år, hvoraf de 4 nu har fejlet:

Tlf.: Galaxy S2 = nyt bundkort.
Tablet: Galaxy Note 2 = ny skærm.
TV: 46F8005 = nyt bundkort, fejler stadig...
Konens TLF: Galaxy S4 = netop indsendt til reparation, hvor skærmen ikke reagerer overhovedet!

Bare en lille fodnote til jer de overvejer Samsung næste gang. Jeg er nok færdig med at købe deres crap