Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er jo aldrig til at vide, om man skal trække den lidt i ørerne i håbet om en (mindre) prisnedsættelse.

Hvis du er blevet lun på Sony'en, men synes, at prisen er liiige til den høje side, kan du jo spare lidt og håbe på, at du er så heldig, at prisen falder i mellemtiden.
W6 i 42" har været på tilbud før, faktisk lidt under 4000, og det vil det nok være igen.

Det er træls, at nogle folk herinde stadig sidder med den indskrænkede opfattelse, at plasma er Guds gave til mennesker. Jeg har skrevet det før og gør det igen: plasma er IKKE for alle. Har selv en plasma i stuen, som der ses film på, men kunne aldrig drømme om at bruge det til PC, gaming, Netflix (pga. de gule undertekster) - til det har jeg netop en W6 i 42". Jo, skærmen har sine mangler, ligesom plasmaen, men alle tv og teknologier har mangler.
papegøjen: Skrååg :D

Men vi er enige om at plasma under normale omstændigher, stadig giver det bedste billede og mest skærm pr. krone...Skråååg

At man så vælger noget andet kan der jo være 1000 andre mere eller mindre gode grunde til...

W6 lyder dog ganske fornuftig....

Skrååg
papegøjen: Skrååg :D

Men vi er enige om at plasma under normale omstændigher, stadig giver det bedste billede og mest skærm pr. krone...Skråååg

At man så vælger noget andet kan der jo være 1000 andre mere eller mindre gode grunde til...

W6 lyder dog ganske fornuftig....

Skrååg
PeterD skrev:Men vi er enige om at plasma under normale omstændigher, stadig giver det bedste billede og mest skærm pr. krone?
Jo, Pete -- MEN du negligerer til stadighed de ulemper, der ofte også følger med i købet. Og hvis de overstiger den ene STORE fordel, det fortrinlige billede, er det ganske forståeligt, at folk vælger LCD, selvom denne teknologi sandt for dyden også har sit at kæmpe med.

Jeg ligger helt på linje med PhDream i det her spørgsmål.
Korrekt.

Så er vi derhenne hvor vi ser på forskellene på de 2 teknologier.

Ingen skærmteknologi eller skærm er perfekt. Hverken LCD, plasma eller OLED når det på et tidspunkt kommer..

Det er da klart hvis spørgsmålet går på en 32" skærm, ville jeg nok ikke vælge plasma, da jeg ville skulle lede lidt længe...
jones31 skrev:Ja for sony og pana har jo ingen fejl. Men de sælger jo heller ikke rigtig. Kineserne sælger mere end de 2 til sammen.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 50w656asae
Sælgeren var dog ikke meget for at anbefale det, da det kører med et 50hz panel. I følge ham er det ikke godt til gaming.
Men jeg tog det med, og agter at teste det selv. Det kan jo leveres tilbage inden 14 dage.
[/quote]
Du har nogle kolleger der holder liv i dine påstande.
Så fordi en person mener, at de skal købe den skærm, så er det skyld i at sony og Panasonic ikke sælger særlig mange skærme idag i forhold til kineserne og koreanerne??

Har du været i Expert,bilka og Fona.

Du snakker altid sony herinde, peter d Panasonic er det ikke også at være lidt snæversynet????
Nuvel. Nu kører vi debatten over på noget andet..

Og undskyld til trådstarter. Men som du kan se er grænserne trukket hårdt op.

Enten er man til det ene eller det andet..Og så er fandens løs hvis man ytrer sig forkert..

Det korte og det lange er. Læs så meget du ka om hver teknologi og beslut dig FØR du går ned i en butik/ køber på nettet.

Ja, selv i dit tilfælde kan det være du bliver mere glad for en LCD/LED skærm end en plasmaskærm.

Det er dine penge. Dit valg.

Vil dog stadig sige W6 eller læs edingers første indlæg
Af Claus541
Det gør nu ikke det store i debattere,jeg har truffet mit valg og tv'et er bestilt som så desværre er i restordre :o