Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Som overskriften siger,skal jeg have fat i et nyt tv,da den gamle er stået af,da pengene er små, og jeg er langtidssygemeldt,har jeg et budget der siger max 4000,-
Jeg har set på to tv,men er lidt i tvivl om hvilken jeg skal vælge,og håber derfor i kan lede mig lidt påvej.Skal lige siges jeg bor i en 2v på 55kvm,så har ikke brug for et kæmpe stort tv 32 passer fint.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 32pfl5008t

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue32f5305

På forhånd tak.
.....Erhm....Når Herr. edinger taler så lytter man!! :)

X60 kommer du ikke uden om og du får mest skærm pr krone ved at vælge plasma og her er Panasonic's X60, en af de absolut bedste.

(Insidertip: Hvis ikke DEN bedste)

Ps. Glem sælgerne i butikkerne og vælg FØR du går ud.
Hvis man ser bort fra plasma, hvad der jo kan være både saglige og usaglige grunde til, betyder det først og fremmest mindre skærm og knap-så-godt-billede.

Sonys populære W6'er ville være et fornuftigt LCD-valg, hvis ikke det lige var for prisen, som ligger et stykke over, hvad du har at rutte med.

De skærme, du har fundet hos Elgiganten, er nok hvad det kan blive til, hvis prisen skal holdes nede, og det skal være LCD. Blot en skam at afskære sig fra fornøjelsen ved 40 tommer og op efter.
Af Claus541
edinger er det den der hedder KDL-42W653A du tænker på? Mit gamle tv er en lg sl80 32 og har sådan set været ret godt tilfreds med den,indtil den begyndte at skrænte.
"Ikke så meget til plasma"..

Det er DIT valg MEN så skal du betale mere for et godt billede...

PS. Prøv nu Noget andet end de koreanere, hvis de alligevel bliver samlet så hurtigt at der er større fejlprocent på dem end på europæiske og japanske modeller...
Af Claus541
Ja selvfølgeligt er det mit valg,det tv jeg havde havde da et udmærkede billede.
Nu kommer det jo også an på hvor fanatisk man er,men derfor har jeg vel lov til at spørge om råd,jeg kan se sony w6 også kan fås i en 32,så det er da også en mulighed.
Jeg har ikke behov for noget større,og har indtil videre klaret mig fint med 32,så forstå ikke lige hvorfor man absolut skal op i noget større?
Af Claus541
Går ud fra der ikke er mere hjælpe at hente herinde,medmindre man vil have plasma eller tv af en bestem størrelse.Men tak for hjælpen....
Brugeravatar
Af edinger
Claus541 skrev:Går ud fra der ikke er mere hjælpe at hente herinde,medmindre man vil have plasma eller tv af en bestem størrelse.Men tak for hjælpen....
Hvis man ser bort fra papegøjen Peter ( ;) ), synes jeg da, du har fået glimrende hjælp.
Af Claus541
Har nu også sagt tak edinger du har været en del indover.Mit valg vil blive enten phillips eller Sonys w6 32,spørgsmålet er så bare om man skal trække den til lige efter nytår,og håbe den der er et nummer større komme på tilbud :)