Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af amatøren2
Hej

Jeg har både bredbånd og kabel TV hos Yousee og dermed også adgang til web TV på min computer. Det virker fint. Jeg overvejer at købe et ekstra TV til vores husstand. Er det mon muligt at se web TV på et smart TV med internetadgang (DLNA)? Altså at streame live TV fra mit Wifi til et TV. Det ville spare mig for en masse bøvl med at trække antennekabel til det nye TV i husstanden. Har nogen erfaring med det? Virker det? Er nogle smart TV mere velegnet end andre til Yousee web TV? Bruger man bedst TV`ets browser eller evt. en app. til formålet? Er det evt. bedre/smartere at anvende computeren til web TV ( hvilket som nævnt virker fint) og koble den til TV `et?
Har snakket med Yousee, som svarede lidt upræcist, men fik da oplyst, at datamængden ikke vil være et problem...altså ingen ekstraregninger p.g.a. øget forbrug.

På forhånd tak
Af Kba87
Hej , det er ingen problem :) der bruger du yousee's app på tv ligesom man gør på tablet.

Det kræver jo bar et tv der har smart tv med mulighed for at hente deres app . F.eks lg eller samsung som nok er de 2 mærker som gør sig bedst indenfor smart tv
Af jones31
Kba87 skrev:Hej , det er ingen problem :) der bruger du yousee's app på tv ligesom man gør på tablet.

Det kræver jo bar et tv der har smart tv med mulighed for at hente deres app . F.eks lg eller samsung som nok er de 2 mærker som gør sig bedst indenfor smart tv
Jo det er et problem for det kan du ikke gøre på nogen tv med yousee webtv.
Af Kba87
jones31 skrev:
Kba87 skrev:Hej , det er ingen problem :) der bruger du yousee's app på tv ligesom man gør på tablet.

Hvorfor kan man ikk det med youbio og tv app'en . Du kan da se alle de prgrammer der køre
Af jones31
Kba87 skrev:
jones31 skrev:

Hvorfor kan man ikk det med youbio og tv app'en . Du kan da se alle de prgrammer der køre
Fordi youbio er en app tv film og serier ligesom netflix og de 6 cmore film kanaler.
Af Kba87
Fordi youbio er en app tv film og serier ligesom netflix og de 6 cmore film kanaler.[/quote]

Nej jonas det også live tv .

Det er det ihvertfald i den app fra yousee jeg bruger på min tablet og det fungere godt.

Det kan godt være det ikke er alle kanaler som vindfeld skriver , det må jeg indrømme jeg ikke lige har tjekket men det da mange af de mest gængse

Edit: har lige været inde og kigge i app'en og kan ikke se hvilke kanaler der skulle mangle . Der er alle dem jeg har i fuldpakken
Af Kba87
Men ved ikke lige med kvaliteten af live streaming . Jeg vil personligt ikke syntes det godt nok på en stor skærm
Af jones31
Kba87 skrev:Fordi youbio er en app tv film og serier ligesom netflix og de 6 cmore film kanaler.

Det er det ihvertfald i den app fra yousee jeg bruger på min tablet og det fungere godt.

Det kan godt være det ikke er alle kanaler som vindfeld skriver , det må jeg indrømme jeg ikke lige har tjekket men det da mange af de mest gængse

Edit: har lige været inde og kigge i app'en og kan ikke se hvilke kanaler der skulle mangle . Der er alle dem jeg har i fuldpakken[/quote]

Nej det er det ikke på tv, Lg og samsung som er dem der har youbio, der det kun film, serier og de 6 cmore kanaler. Den app du har er kun lavet til mobil og tablet.
Af Kba87
jones31 skrev:
Kba87 skrev:Fordi youbio er en app tv film og serier ligesom netflix og de 6 cmore film kanaler.

Edit: har lige været inde og kigge i app'en og kan ikke se hvilke kanaler der skulle mangle . Der er alle dem jeg har i fuldpakken
Nej det er det ikke på tv, Lg og samsung som er dem der har youbio, der det kun film, serier og de 6 cmore kanaler. Den app du har er kun lavet til mobil og tablet.[/quote]

Okay fair nok der blev jeg klogere men det virker da ulogisk at udelade den funktion ;;)