Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

jatodk skrev:Jeg har også købt dette tv. Venter blot på elgiganten kan levere. Men de har forsøgt at sælge mig en kaliprering. Er dette en god invistering?
Du bør kunne komme ret langt med vores kalibreringsforslag i testen af F8005, selvom du har købt et F9005. De to tv minder ret meget om hinanden i opbygningen. Så kommer du vel 80-90 % af vejen mod en fuld kalibrering (jeg ved dog ikke om det er det Elgiganten tilbyder).
jatodk skrev:Og hvis ikke tv hdmi stik kan overføre 4k... Hvorfor står de så og siger at ps4 gør det, og den vil gøre det super på dette tv. Når den jo skal overføre billedet via et ikke 2.0 hdmi stik!
HDMI 1.4 kan overføre 4K i op til 30 billeder per sekund. HDMI 2.0 er krævet, hvis man vil se 4K i op til 60 billeder per sekund.

PS4 kan ikke levere 4K endnu. Det kommer først senere med en opdatering.
Så er mit 9005 4k ankommet. Jeg skal afhente det i morgen, men er stadig meget i tvivl om det er det rette.
Alternativet er nede på at skulle være philips 8008 eller panasonic wt60.
Jeg tror dog jeg render med samsungen...
Det er den første reelle anmeldelse jeg har hørt op til nu... :)

Hvordan klarer den hurtige bevægelser - sport/action? trækker den skygger, eller er det overkommeligt
Senest rettet af djtaus 21 dec 2013, 11:07, rettet i alt 1 gang.
Jeg syntes tv-et klarer det med bravur. En af de største grunde jeg valgte det her tv, var at jeg har købt mig en PS4 og der sparker den altså røv. Den største svaghed tv-et har er lydsiden. men jeg har tilkøbt mig en samsung f750 soundbar så nu er det problem også løst. Jeg er ikke nogen stor tv-anmelder med den store forstand på opsætning, lys, mørk', mæthed osv, men min mening omkring tv-et er at det er ihvertfald mine penge værd. Jeg håber det kunne hjælpe dig lidt