Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

TV er enda ikke sendt, så jeg kan fortsatt velge ett annet tv.

Nå er der tilbud på følgende modeller, vil de være ett bedre kjøp enn 751E som jeg venter på?

Sharp Aquos LC-60LE751E - 8900 DKK

Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55F6505 - 8900 DKK

Philips 60" 3D LED Smart TV 60PFL6008S - 13 400 DKK

Samsung 64" Plasma TV PS64F5005 - 8990 DKK
Plasma har jeg ikke nævnt, da du allerede i dit første indlæg skrev at du ikke ville have det.

Philips har jeg det svært med, de modeller jeg har set har efterladt et solidt indtryk af, at der aldrig skulle sådan et indenfor døren her, omend der sikkert er fine modeller imellem.

Så er der Samsung´en tilbage som jeg godt kunne finde på at overveje....men igen, så ville jeg lægge det sidste oven i og vælge en 7005´er.

Hvor har du handlet? :)
Af svortevik
Jeg bor i Norge, så har handlet hos elkjop.no. Det er den norske utgaven av elgiganten.dk
J.H. skrev:Philips har jeg det svært med, de modeller jeg har set har efterladt et solidt indtryk af, at der aldrig skulle sådan et indenfor døren her, omend der sikkert er fine modeller imellem.
Særligt de sidste par sæsoners 8- og 9000-serier har fået store roser af anmelderne.

Så man skal nok passe på med at hænge fast i gamle fordomme -- som jeg også selv kunne have tendens til 8)
edinger skrev:
Særligt de sidste par sæsoners 8- og 9000-serier har fået store roser af anmelderne.

Så man skal nok passe på med at hænge fast i gamle fordomme -- som jeg også selv kunne have tendens til 8)
Enig, jeg forsøgte også at formulere det relativt mildt, da det ER en gammel fordom :D