Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af knudsen4ever
Hej

Jeg har lige købt nyt panasonic tv, det er den roste Panasonic TX-P50ST60Y. Jeg har det problem at når jeg åbner min tvguide og vil vælge programmet på en given kanal, så går fjernsynet bare ud af tvguide og tilbage på samme kanal som jeg var på. Jeg synes at have læst mig frem til, at når jeg går igennem de forskellige kanaler i tv guiden så burde hver kanal blive vist i en lille firkant i toppen af venstre hjørne. Den er dog bare sort hvor der står Viera i.

Håber nogle kan hjælpe lidt da jeg brugte tvguide utrolig meget før.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Er det ikke blot fordi der skal trykkes på en bestemt knap for at springe til kanalen i tv-guiden? Så vidt jeg husker er der nogle specifikke genvejsknapper, som skal bruges.

Problemet med mini-billedet er udbredt. Det er utroligt, at det stadig ikke er løst, men det er ikke specifikt for Panasonic. Har du YouSee? På Samsungs tv kan man vælge at fjerne visse kanaler fra kanallisten, hvorefter det virker igen.

Der er en debat om problemet her, som muligvis kan hjælpe:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=17333
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er et kendt problem, som flere herinde har oplevet. Det handler ikke om mini-preview, men netop om at guide rent faktisk ikke virker og ikke springer til den kanal man vælger. Jeg har ikke lige et link ved hånden, men prøv at søge lidt. Så vidt jeg ved er der ikke enighed mellem forbruger og Panasonic om at det er et problem endnu.
Af knudsen4ever
Jeg takker for svarene.. Jeg har søgt og søgt på google men ikke rigtig fundet en løsning på det. Jeg skrev til Panasonic igår på deres facebook side, så venter bare på svar. men tvivler dog på at det er noget som kan løses nu og her desværre.