Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Bøvler med at få mit tv parret med min Samsung S2.

I manualen på TV'et skal der være et menupunkt kaldet "Angiv fjernadgang". Dette menupunkt har jeg ikke på mit tv og det skulle så skyldes jeg ikke er logget ind på min Samsung konto. Men det er jeg!

Punktet "Angiv fjernadgang" skulle være inde under [Menu] -> [Netværk]

Netværk
Netværksstatus
Netværksindstillinger
WI-FI Direct
AllShare-indstillinger
Angiv fjernadgang
Enhedsnavn
Det har jeg så fået til at virke nu, efter 4 dages forsøg!
Men stadigvæk kan jeg ikke få det menupunkt frem som skal bruges til at gøre tv'et synligt for andre enheder.

Har fået svar fra Samsung og de siger det punkt ikke er på mit tv. Men det siger manualen i selve tv'et det skal være!
Akyhne skrev:Det har jeg så fået til at virke nu, efter 4 dages forsøg!
Men stadigvæk kan jeg ikke få det menupunkt frem som skal bruges til at gøre tv'et synligt for andre enheder.

Har fået svar fra Samsung og de siger det punkt ikke er på mit tv. Men det siger manualen i selve tv'et det skal være!
Glemte du, da du tog skærmbilledet fra vejledningen, denne sætning lige under billedet skærmbilledet: "Det viste billede kan variere afhængigt af modellen."?
Menu punktet "Angiv fjernadgang" kommer fint frem på F8005, også selv om man ikke er logget på Samsung kontoen - burde være det samme på de 2 modeller, da de er ret ens !
Ville tage fat i Samsung endnu engang, eller prøve om det eksisterede på en skærm magen til hos forhandleren :)
Tror det er beregnet på, at man kan få fjernadgang til tv'et via internettet - styre det via en nettjeneste f.eks. :) Kræver uden tvivl at det sættes op til det via ens Samsung konto !

Som forklaring til punktet står:

Med fjernadgang kan du
få adgang til og styre dit
Tv fra andre enheder. Du
skal logge på for at
indstille denne tjeneste.
Når det er aktiveret på
dit tv, går tv'et
automatisk på Standby,
også selv om du slukker
for tv'et. Dette kan føre
til øget energiforbrug.

Ved ikke om det er til hjælp, men var lige det jeg ku finde om det :)
RockMedØerne skrev:Tror det er beregnet på, at man kan få fjernadgang til tv'et via internettet - styre det via en nettjeneste f.eks. :) Kræver uden tvivl at det sættes op til det via ens Samsung konto !

Som forklaring til punktet står:

Med fjernadgang kan du
få adgang til og styre dit
Tv fra andre enheder. Du
skal logge på for at
indstille denne tjeneste.
Når det er aktiveret på
dit tv, går tv'et
automatisk på Standby,
også selv om du slukker
for tv'et. Dette kan føre
til øget energiforbrug.

Ved ikke om det er til hjælp, men var lige det jeg ku finde om det :)
Klippe i og klistre fra brugervejledningen kan vi alle.