Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jASP
På tdc hjemmeside står der at der er indbygget højtler i ?... passer det?... for det kan jeg ikke finde noget om andre steder.?
Af zulu-kongen
ja der er højttalere i skærmen, men hvor gode de er aner jeg ikke bruger dem ikke
Brugeravatar
Af Erroneus
Er der DVI kabel med til skærmen, nogle fora i udlandet, har der været indlæg om der ikke var DVI kabel med.
Af biostud
Erroneus skrev:Er der DVI kabel med til skærmen, nogle fora i udlandet, har der været indlæg om der ikke var DVI kabel med.
Ja, der er DVI og VGA kabel med, det er US udgaven der ikke er DVI kabel med.
Brugeravatar
Af Erroneus
Perfekt takker, så venter jeg bare spændt på den dukker op, havde håbet på den kunne nå det til i går, så jeg kunne hente den i dag, men det bliver jo så nok Tirsdag først O_O :D
Brugeravatar
Af Erroneus
Det gør den, er dog ikke noget som jeg har testet efter, men ifølge dens specifikationer, så understøtter den det.
Brugeravatar
Af yksa
ps det med den buggy software, er det blevet rettet?
Brugeravatar
Af Erroneus
Tror jeg ikke, der har ikke været nogle opdatering af det siden midten af april.

Har ikke selv prøvet af, har ikke det store at bruge softwaren til anyway, men gider ikke prøve før der kommer en ny version.
Brugeravatar
Af yksa
hehe nej jeg bruger heller ikke pivot til en dyt.

køber den i slutningen af næste månede.

jeg køber den helt klart efter at jeg prioterede design og usb indgange
Af oz1kad
Hej.

Jeg skal bare lige høre alle jer der har en HP w2207 om i ikke har problemer med refleksioner i skærmens utroligt flotte blanke overflade?

Jeg var selv en tur forbi TDC-butikken for at se skærmen. Stod foran den og kunne se et fint spejlbillede af mig selv (og så køn er jeg jo heller ikke)... :((

Så jeg valgte den fra...

Ha' en dejlig dag!
Brugeravatar
Af Erroneus
Den spejler en del, det gør sådan en blank overflade, men jeg syntes overhovedet ikke det er slemt.
De første par timer kunne man da godt lige fange sig selv, hvis der var meget sort på skærmen, men efter det ligger jeg aldrig mærke til det.

Naturligvis hvis man har en meget stærk lyskilde lige bag sig eller solen måske kan ramme ens skærm, så kan der være et problem, så det skal man være opmærksom på.
Af NOS-XR
Til de af jer der har investeret i HP 2207W:

Hvor god er den horisontale betragtningsvinkel? Kan man sidde to personer og se film samtidig, uden at sidde lårene af hinanden?

På Hardforum skriver én bruger at der er i OSD-menuen er mulighed for at indstille aspect ratioet for selve skærmen. Dvs at hvis man kører i en non-native opløsning, så scalerer monitoren selv billedet med horisontale eller vertikale bjælker?

Flere brugere nævner også at backlight bleeding er et problem, samt ghosting især forekommer i film. Er der hold i dette?

Jeg er også tæt på at ryge på 2207W vognen - mangler bare lige det sidste skub i den rigtige retning... ;)