Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Allesammen.

Jeg er ny her på forummet, og også rimlig grøn hvad angår smart tv (lige nu har jeg et rimlig dumt og rimlig gammelt samsung tv).

Jeg har været på jagt efter et nyt tv den sidste tid, og er faldet for samsungs UE46F6505. Det har en fornuftig pris i forhold til hvad jeg vil bruge, det har netflix, det har PVR og det har et godt billede. Min tvivl opstår, når jeg ser at redcoon.dk har UE46F6500 billigere. Jeg kan godt se, at F6500 er den europæriske version af F6505, og forstår at særlige danske apps ikke kan installeres på det. Men derudover kan jeg ikke se at der skulle være forskel. Med den tanke, at det kun er en software-forskel, går jeg igang med at søge på nettet, og ser, at man kan ændre landetområdet til nordisk, på samsung-tv, ved at gå ind i servicemenu'en.

Er det rigtig forstået at der derved, i praksis, ikke er forskel på de to tv, eller har jeg misforstået det?

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Hilsen

Hans.
Brugeravatar
Af edinger
flydeprutten skrev:Jeg kan godt se, at F6500 er den europæriske version af F6505 (...)

Er det rigtig forstået at der derved, i praksis, ikke er forskel på de to tv, eller har jeg misforstået det?
Korrekt.