Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janoxin
Kort historie, kærestens søsters tv gik i stykker, så nu skal jeg ud og købe nyt tv til min egen stue.. :)
Havde før denne weekend et samsung ue40d6207tk, som jeg egentlig har været tilfreds med både på billed og design siden, har dog ikke brugt hverken smart delen eller 3d....
Men som bekendt, kan billede aldrig blive for stort, så overvejer jo en større skærm.
Har intet krav til et bestemt mærke.
De få krav jeg har er at det skal kunne afspille over dlna, samt kunne afspille srt. filer, der må også gerne være indbygget wifi.

Har dog selv kort kigget og set et http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hi ... -ue46f5505

Mvh
Janoxin
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
De fleste tv i dag har en DLNA-funktion af en art, men du skal blot forberede dig på, at den er lidt middelmådig. Undertekst-filer er noget, som der ofte er problemer med.

Samsungs 5 og 6 LED-serier er generelt populære. De giver rimelig meget billedkvalitet for pengene, men der er også altid Panasonics ST60 som value-for-money kongen. Der er dog desværre en del rapporter om buzzing, men omvendt så kan du også være uheldig på Samsungs LED-modeller med clouding.

Jeg kan i øvrigt godt lide grunden til at du skal have nyt tv :D Den vil jeg også bruge herhjemme. "Brormands tv gik i stykker, så nu køber jeg sku et nyt til mig selv", hehe.
Af janoxin
altså kærestens søsters tv gik i stykker, så hun fik kærestens og kæresten fik mit, er jo unægteligt meget sjovere at indkøbe tv til en selv end andre :)
Har været fuldt ud tilfreds med dlna delen på det samsung jeg havde..
har også kigget lidt på panasonic tx-l50e6, som jeg er blevet lidt lun på.
Af PeterD
Nu er begge skærme rigtig RIGTIG gode til prisen.

Ville tage Panasonic.

Syntes Samsung spytter skærme ud hurtigere end teknik/ skærm kan holde til...

Bare husk at få indstillet ST60'ern korrekt med kalibereringsindstllinger fra siden her

E6 kunne også været en mulighed Men prisen er forholdsvis høj.

Check Whathifi.co.uk
Af janoxin
købte det tx-l50e6... fint billede osv.. kan dog ikke få srt filer til at vises ved afspilning via dlna.. lidt nederen når nu man ikke har den bedste hørelse i verdenen :(