Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Topper86 skrev:
janbau skrev:Som jonas31 skriver er la790w et godt valg i 47 tommer til 7999 kr vil du få en top skærm .

Men hvad er dit Buget ?

La 790 w er fra Lg Top .

Her er priser på lg skærme i Bilka denne uge Tilbudsavisen .

42 Tommer La 667 v 5499 kr 42 La 690 v 6999 kr

47 tommer La 790 7999 kr La 690 v 7499 kr La 667 v 6499 kr

55 Tommer La 790 10999 kr la 667 v 8999 kr
Hej igen!

Mit budget er den bedste skærm til den billigste penge :P Ej, jeg ville da gerne holde mig i omegnen af de 7000 kr, men omvendt kan jeg godt strække mig, det vigtigste for mig er blot at jeg kommer hjem med den bedste skærm til pengene og at jeg under ingen omstændigheder skal sidde og være i tvivl om, jeg skulle have ofret lidt mere fordi billedet slører og laver alt muligt når jeg ser bold eller spiller Fifa 14.

55" ?? Uh, det lyder også lækkert!

Tusind tak for jeres tid og råd, det er sku fedt at blive mødt af sådan en entusiasme og villighed til at dele information hinanden imellem! :-)

Vh. Kasper
Sad lige og tænkte... Hvad er mit budget?? Mit budget er egentlig bare en skærm der ikke hakker og slør på hurtige bevægelser. Fodbold, Fifa osv..
Topper86 skrev:
janbau skrev:Som jonas31 skriver er la790w et godt valg i 47 tommer til 7999 kr vil du få en top skærm .

Men hvad er dit Buget ?

La 790 w er fra Lg Top .

Her er priser på lg skærme i Bilka denne uge Tilbudsavisen .

42 Tommer La 667 v 5499 kr 42 La 690 v 6999 kr

47 tommer La 790 7999 kr La 690 v 7499 kr La 667 v 6499 kr

55 Tommer La 790 10999 kr la 667 v 8999 kr
Hej igen!

Mit budget er den bedste skærm til den billigste penge :P Ej, jeg ville da gerne holde mig i omegnen af de 7000 kr, men omvendt kan jeg godt strække mig, det vigtigste for mig er blot at jeg kommer hjem med den bedste skærm til pengene og at jeg under ingen omstændigheder skal sidde og være i tvivl om, jeg skulle have ofret lidt mere fordi billedet slører og laver alt muligt når jeg ser bold eller spiller Fifa 14.

55" ?? Uh, det lyder også lækkert!

Tusind tak for jeres tid og råd, det er sku fedt at blive mødt af sådan en entusiasme og villighed til at dele information hinanden imellem! :-)

Vh. Kasper
Plasma er godt billed kvalitet, men højst sandsyndligt snart dødt. Vent til fredag hvor der er black friday med gode tilbud fra de forskellige.
Ja, men LCD/LED er billigere at producere og giver et ringere billede, hvis du sammenligner

2 skærme i samme prisklasse.

At plasma er på vej i graven er kun fordi OLED banker på døren og der er mere salg i LCD, grundet markedsføring/ pressede priser etc.

Men okay. MEGET PS3: LCD. Mere tv og bluray: Plasma

50" ST60 til 7000 kr. kunne også været et seriøst bud.

Se mere på komplett.dk. Skærmen har vundet flere " best buy" priser, Men det er selvf. DIT valg!

Uanset Hvad du vælger: Få indstillet det ordentligt. Se nettet for kalibreringsmuligheder. Jo mere populær skærm jo flere svar på indstillinger og spørgsmål..

Google altid skærmen inden køb så du undgår at komme hjem fra butikken med en 2012 skærm der er udgået og pas på modelnumrene. Særligt LG og Samsung smider om sig med skærme og modelnumre så det kan være svært at vælge den bedste til prisen..