Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af andmm
Hvilken er den bedste.

Så vidt jeg kan huske så har samsungen en form for glare belægning (ligesom moderne bærbare computere har). Jeg har før haft Toshiba wl66zs, er den nye model så bedre?

Desuden så vil jeg hører om lyden er bedre i den nye samsung, da deres r7 model ikke var noget at råbe hurra for.
Af andmm
Jag kan se at der ogsp findes andre r8x modeller (r86, r87, r88) er der nogle som kan fortælle forskellen mellem dem. Så vidt jeg kan se så er det noget med farven er det korrekt?
Af MikkelU
Ja det tror jeg du har meget ret i, har os selv siddet og kigget lidt på det, og umiddelbart er det designet der varriere, og prisen gør også. Men teknisk set er de vidst ens
Af andmm
Toshibaen har en egenskab således at den kaj visse et 1080p signal, men panelet er et standard 1366*768, så den å åbenbart scalerer det op på en eller anden måde. Men var meget skal man ligge i det? er det npget som er bedre end et 1080i eller 720p sognal?. Og kan det overhovedet samlignes med et rigtigt 1080p signal.

Desuden vil det så kunne kører spil i den høje opløsning, 1080p, med en PS3
Af andmm
OG I EN LÆSELIG UDGAVE

Toshiba’en har en egenskab således at den kan visse et 1080p signal, men panelet er et standard 1366*768, så den å åbenbart skalerer det op på en eller anden måde. Men var meget skal man ligge i det? er det noget som er bedre end et 1080i eller 720p signal? Og kan det overhovedet sammenlignes med et rigtigt 1080p signal.

Desuden vil det så kunne kører spil i den høje opløsning, 1080p, med en PS3
Af Thomas.N
Den kan ikke vise et 1080p signal, den kan modtage det og _ned_skalere det til, som du selv skriver , 1366*768.