Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kennyiver
Hejsa allesammen.
Jeg ønsker at sætte min 55" VT60 til salg.
Den er fra 9/8-2013 og i en perfekt stand. Den er pga af flytning, blevet brugt meget lidt og kun til få film. Ingen burn in eller retention at se på skærmen!
Jeg ønsker at sælge den pga jeg vil have et større tv i min nye lejlighed.

Kassen, bon og andet orignal tilbehør følger selvfølgelig med. Blandet andet et par 3D briller.
Kom med nogen ordentlig bud og lad os snakke om prisen

Jeg forbeholder mig retten til ikke og sælge hvis jeg ikke får nogen ordenlig bud. :)
Af jng
BrianH skrev:
Kennyiver skrev:
Pascal skrev:Hvor befinder TV'et sig?
I herning. Hvor du selvfølgelig kan se den i action. :)

Hvor fanden er Herning?
På Jylland.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mon ikke der henvises til TV-serien "Hvor fanden er Herning"... ;)
Af Kjems1505
Hej kennyiver.
Jeg står og mangler et 55" tv. Så hvis du ikke har solgt den må du meget gerne kontakte mig på mobil nr 27875473.

Mvh.
Af Benne
Hvad er prisen? SMS gerne på 29437972 :)
Senest rettet af Benne 12 dec 2013, 14:04, rettet i alt 1 gang.
Af Kennyiver
Den er ikke solgt endnu, så kom endelig med nogen bud og lad os snakke om det.
Der er intet ændret omkring min brug af den. Det er 90 % film/serier, 10 % alm tv.
Skærmen hænger i perfekt stand :)
Af CockNorris
Hvor er vi henne prismæssigt??

Går ud fra at den er høj når du ikke har solgt til de der var interesserede i november`??
Kennyiver skrev:Den er ikke solgt endnu, så kom endelig med nogen bud og lad os snakke om det.
Der er intet ændret omkring min brug af den. Det er 90 % film/serier, 10 % alm tv.
Skærmen hænger i perfekt stand :)
Hejsa.
nej, jeg var faktisk ved at sælge den til en. det gik dog i vasken og jeg valgte derefter at beholde den. De som skrev de sidste beskeder herinde, har jeg ikke fået info om.
Dem så jeg først her i morges, da jeg vil skrive at jeg har interesse i at sælge den igen.
Men hvad synes du er en fair pris?
En ny koster 16000 kr idag, min er i perfekt stand, ingen burn in eller retention.
Jeg har alt tilbehør til den, kassen og selvfølgelig orignal bon.
:)
Mates skrev:Som CockNorries vil jeg også gerne høre hvor vi er prismæssigt?
11-13 tusinde? Hvad tænker i? Kom med jeres tanker og bud, så prøver vi at finde en skarp pris for os begge :)