Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fjutte
Hej alle. Jeg har installeret panasonics app til mit Vt fjernsyn, men kan ikke få den til st virke. Fjernsynet er koblet til routeren via kabel og iOS enheden er på wifi samme router. iOS enheden kan godt finde fjernsynet, men den reagere ikke. Mine enheder er Jailbreaket, men jeg tog en iPad og reinstallerede styresystemet, men det hjalp ikke. Er der nogen der har et forslag til en løsning
Af fjutte
Den vil slet ikke noget. Fjernsynet er tændt, jeg kan ikke justere lyd, kanaler, swipe and share, kalibriring eller noget andet. Den skriver godt nok at den finder fjernsynet og under enhedsvalg kan jeg også finde den. Det ser ud som om den sender for der er et symbol der lyser ved wifi og når jeg trykker på en knap, er der noget aktivitet der. Men intet sker på fjernsynet. Skal man sætte noget op på fjernsynet før appen virker
Af MegaO
Var heller ikk det jeg sagde.. Men om det var den rigtige.. Men du skal ikke indstille noget, den burde bare finde den..

Prøv at af- og så geninstallere det igen :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Remote 2 er den rigtige til de nye modeller.

Det kunne umiddelbart godt lyde som noget knas med det trådløse netværk. Har du evt. andre WiFi problemer? Jeg ved ikke præcis hvordan disse kommandoer sendes, men er der også problemer med at afspille optagelser fra tv'et henne på din iPad gennem Remote-app'en? Der streames via DLNA.
Af fjutte
Tak for alle jeres input. Jeg har nu fundet ud af, at det er et wifi problem. Jeg tog en anden router og satte den til uden internet og så virkede det. Skiftede derefter ud til min Stofa router igen og prøvede at tilkoble Router funktionelaliten og så virker det. Af forskellige årsager ønsker jeg dog at køre med router funktioanilteten slået fra, så her har jeg en udfordring. Må se om der er nogle indstillinger i routeren, så jeg kan få tingene til at virke, eller overvejer jeg at sætte en ekstra router på min Stofarouter og så lave det trådløse netværk via den
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Routere er ofte årsagen til streamingproblemer i hjemmet. Det er næsten altid de routere som leveres med fra internetudbyderne der driller, har jeg bemærket. Det er noget der er værd at tænke på i disse tider, hvor vores tv bliver smartere og hvor internet/netværk bliver en ret stor del af tv-funktionaliteten.