Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lizard255
Hej

Igen, igen vil jeg spørge.

Hvilke film skal jeg tage med hen i butikken, hvis jeg vil se en fladskærm folde sig ud?

Jeg tænkte at tage film med som jeg kan lide at se. Både DVD og Blu-ray.

Derudover, er der andre ting jeg skal bede dem om at vise?

Mange tak
Brugeravatar
Af Pieces
Jeg har stor fornøjelse af at køre frem og tilbage til elgiganten, de tillader at man pakker tvet ud og bruger det nogle dage og stadig bevarer returretten. Det synes jeg egentligt er fint omend noget besværligt hvis man shopper 55 tommer og har en ældre avensis O_O

synes faktisk også de giver ok service og rådgivning, men er nok heller ikke den mest anale bare folk er flinke og tager sig tid...
Af Lefty1
Pieces skrev:Jeg har stor fornøjelse af at køre frem og tilbage til elgiganten, de tillader at man pakker tvet ud og bruger det nogle dage og stadig bevarer returretten. Det synes jeg egentligt er fint omend noget besværligt hvis man shopper 55 tommer og har en ældre avensis O_O

synes faktisk også de giver ok service og rådgivning, men er nok heller ikke den mest anale bare folk er flinke og tager sig tid...
Fedt så kan man købe et nyt brugt tv i Elgiganten.
Af lennon
Det bør bemærkes, at ingen almen bruger kan afgøre hvilket TV, der performer det bedste/mest korrekte billede - ved at sammenligne flere skærme i en butik . .
Brugeravatar
Af edinger
lennon skrev:Det bør bemærkes, at ingen almen bruger kan afgøre hvilket TV, der performer det bedste/mest korrekte billede - ved at sammenligne flere skærme i en butik . .
Det ER bemærket i overtegnedes indlæg ovenfor :)
Af PhDream
Pieces skrev:Jeg har stor fornøjelse af at køre frem og tilbage til elgiganten, de tillader at man pakker tvet ud og bruger det nogle dage og stadig bevarer returretten. Det synes jeg egentligt er fint omend noget besværligt hvis man shopper 55 tommer og har en ældre avensis O_O

Ved ikke om ovenstående er ment som en joke, men det ER analt, hvis du kører frem og tilbage til Elgiganten for at bytte tv.

Derudover er det træls for de 4-5 kunder (eller hvor mange tv, du nu bytter), som får et brugt tv.
Brugeravatar
Af Pieces
det er præcis samme returbetingelser som ved nethandel, hvis man ikke bryder sig om konceptet er man jo til enhver tid fri til at handle i en fysisk butik uden returret helt uden at skulle stå til regnskab for dét...

har i øvrigt flere gange købt returvarer sammesteds med gode rabatter fordi emballagen var brudt, men igen, der er masser af andre koncepter i andre butikker og enhver finder vel det der passer temperament og indkøbsvaner bedst...
PhDream skrev:

Ved ikke om ovenstående er ment som en joke, men det ER analt, hvis du kører frem og tilbage til Elgiganten for at bytte tv.

Derudover er det træls for de 4-5 kunder (eller hvor mange tv, du nu bytter), som får et brugt tv.
De sælges til nedsat pris, så så træls er det nok heller ikke ;)