Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Min mor vil købe et nyt tv til min far, og hun vil bruge ca 5-6000kr. hvad er bedst til prisen.

De skal bruge det til bare at se tv og en enkelt dvd meget sjældent. ? gerne et hvor kvalitet er bedre end sjove gadgets og div unødvendige udgange

Bedste hilsner Martin :)

tror gerne de vil have et større end det de har og det mener jeg er 32"
Helt Enig..En plasmaskærm fra Panasonic går de ikke galt i byen med. ST60 er nok den skærm hvor du får mest kvalitet pr. krone.

Hvorfor: Fordi farver, sortniveau, hudtoner og sortniveau er bedre her end på mange dyrere LED skærme..

OG NEJ. Arbejder ikke hos Panasonic, men med plasma får de det bedste billede pr. krone.

PS. Fortæl lige dine forældre at de ikke skal høre på sælgerne. De vil bare sælge den skærm, butikken tjener mest på.

De skal beslutte sig INDEN de går ud i butikken, eller laver netkøbet..

og fortæl dem at de godt kan droppe Smart tv..

PS. Check evt. Elgiganten.dk eller Komplett.dk

Tak fordi du søger råd her, inden et køb.. :)
Det er bedre at manden skriver herinde og får råd og vejledning, i stedet for at forældrene går ud og taler med en smart sælger som sælger dem et designer tv, hvor billedkvaliteten er miserabel.... ;)
Af J.H.
Hvor langt fra skærmen sidder de?

Er rummet meget lyst og ser de tit tv i dagtimerne?
PeterD skrev:Det er bedre at manden skriver herinde og får råd og vejledning, i stedet for at forældrene går ud og taler med en smart sælger som sælger dem et designer tv, hvor billedkvaliteten er miserabel.... ;)
Ingen tak for et af de mest tåbelige svar [indtil nu].
Kommer fra manden selv kondtant kun siger panasonic plasma, jeg for ikke penge af dem for at sige det.

Er du den eneste expert? siden der ikke er nogen sælgere i expert, elgiganten eller fona som kan råde manden
Af humber
Nu er Panasonic jo et ret anbefalet mærke kan man sige. Og jeg følte nu ikke at jeg blev presset det på. Og det er nu heller ikke besluttet endnu og det skal være sådan et :) men kom gerne med flere inputs :)
Altså jeg vil give jer ret i at PeterD nærmest ikke kommenterer andet :P

Men vil personligt give ham ret, jeg har kun plasma-tv fra Panasonic og det dur bare! Men har nu også set plasma tv fra LG og Samsung, det er også godt, men jeg synes bare Panasonics er det bedre, oftest også dyrere dog, men uanset hvad du beslutter, så god held med det :)