04 okt 2005, 15:43

Hej alle. Jeg leder efter en 19" LCD med god billedekvalitet til spil - primært FPS. Film eller billedebehandling er lige meget - men sort skal være sort. Jeg har set på en samsung 930BF, men billedekvaliteten var ikke god nok og farverne var mildt sagt 'kedelige'. Acer al1951 med 8ms kunne jeg ikke lide 'glare' effekten på - det var nærmest som et spejl. Viewsonic vp191b med 8ms MVA er super mht billedekvaliteten, men desværre ikke hurtig nok (for meget afterglow til min smag). Suk!  Spørgsmålet er så, om jeg skal forsøge en Viewsonic VX924? Eller skal jeg vente / hvilke monitorer vil være interessante for mig? på forhånd tak.
 Spørgsmålet er så, om jeg skal forsøge en Viewsonic VX924? Eller skal jeg vente / hvilke monitorer vil være interessante for mig? på forhånd tak. 

Spørgsmålet er så, om jeg skal forsøge en Viewsonic VX924? Eller skal jeg vente / hvilke monitorer vil være interessante for mig? på forhånd tak.

Jeg har ikke selv haft prøvet 930BF af, men jeg har set den flere steder. Jeg synes at vp191'eren er slem i nogle situationer/farve kombinationer i half life 2, men den klarer sig forbløffende godt i UT2004
 Jeg har ikke selv haft prøvet 930BF af, men jeg har set den flere steder. Jeg synes at vp191'eren er slem i nogle situationer/farve kombinationer i half life 2, men den klarer sig forbløffende godt i UT2004  Men sort er sort på den skærm! Den Acer er sikkert al1951bs med 6ms som netop er landet i DK? Jeg har set toms' review og derfor er jeg ikke specielt begejstret for at skulle prøve VX924, for den er og bliver et skod TN panel - også selvom den skulle være noget af det bedste med det panel ifg. prad.de, men du kender det sikkert, man ser sig sur på en ting og så kan det være ligemeget at andre siger det ikke generer dem
 Men sort er sort på den skærm! Den Acer er sikkert al1951bs med 6ms som netop er landet i DK? Jeg har set toms' review og derfor er jeg ikke specielt begejstret for at skulle prøve VX924, for den er og bliver et skod TN panel - også selvom den skulle være noget af det bedste med det panel ifg. prad.de, men du kender det sikkert, man ser sig sur på en ting og så kan det være ligemeget at andre siger det ikke generer dem