Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kære eksperter

Vores TV er lige brændt sammen og på trods af diverse søg på nettet føler jeg mig stadig på bar bund.
Derfor håber jeg I vil hjælpe mig med et godt bud på hvilken fladskærm der er et godt køb i uge 44 til omkring 4000. Det skal bruges til almindeligt tv-kiggeri, film og sport.

På forhånd tak for hjælpen - Brian
Du kan få LG LA620V til 3999 kr. i Bilka og den er lige en tand bedre end den Panasonic der henvises til og så har den tilmed Pasiv 3 D og Smart Tv som virkelig fungerer godt den har dualcore .
Den kan køre Netflix Youbio ( YOUSEE ) Viaplay Europlayer .

Dermed ikke sagt at Panasonic ikke er godt men lige i dette tilfælde får du mere for pengene i Lgen .

Har selv lige købt LG LN 39 575V som faktisk leverer et godt biled og LA620 V er et skridt op af stigen . Jeg har en 47 LM760 T som var en af LG topmodeler sidste år
Du kan få LA620V til 3999 kr. i Bilka og den er lige en tand bedre end

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... g=brand:LG
Bkm skrev:Kære eksperter

Vores TV er lige brændt sammen og på trods af diverse søg på nettet føler jeg mig stadig på bar bund.
Derfor håber jeg I vil hjælpe mig med et godt bud på hvilken fladskærm der er et godt køb i uge 44 til omkring 4000. Det skal bruges til almindeligt tv-kiggeri, film og sport.

Panaen fra bilka er et godt bud og bedre billedmæssigt end lg 620.
Bkm skrev:Tak for ulejligheden.

Nu så jeg så også et Blaupunkt 40" D-LED B40A122T2C til 3000 samme sted. For mig ser det ikke ud som om der er den store forskel. Men måske er der alligevel? Er de 1000 kr. Ekstra for pana eller LGen godt givet ud?

Vh. Brian

Der er da 25% forskel i prisen - det burde da indikerer noget. Det bliver lavet i Østeuropa sammen med andre modeller der for enden af produktionsbåndet får påklistret et klistermærke med Blaupunkt, Prosonic, osv, afhængig af hvad land de skal sendes til...
jones31 skrev:
Bkm skrev:Kære eksperter

Panaen fra bilka er et godt bud og bedre billedmæssigt end lg 620.
Hvorfor er det lige at du mener at den Panasonic fra Bilka er bedre end Lg La620 du har selv en LG LA 660 den er du måske ikke selv tilfreds med ? . Jeg har som skrevet selv en LM 760 T som har et rigtigt godt biled og har lige købt en Ln 575 v som faktisk har et godt billede var selv meget betænkelig ved at gå ned i Lg S mindre serie af fladskærme .
Og la 620 er enda en tand bedre end Ln 575 V .

I Lg får han efter min mening et bedre Fladskærm som har en bedre SmartTv del og den har dualcore som gør den hurtigere og en langt række andre smarte ting .
kaspergb skrev:Nu er la660 et meget bedre tv en 620. Den er uden micro dimming og har dårligere lyd samt der ikke medfølger magis Remote.

42la660 minder mere om 42lm760 den eneste forskel er panelet på 100 til 200 hz

Jeg er godt klar over at LA 660 er bedre end 620 og har i denne tråd undladt at skrive om 100 200 Hz .

Jeg købte selv Lm 760 ( 200 Hz ) frem for 660 sidste år da jeg bare ville have noget af det bedste .

Nu er vi nede i en pris for 3999 kr for en fladskærm , personlig ville jeg også selv gå op i feks en la 660 men det er jo ogse til en anden pris .

Har lige købt en magic remote som jeg gav ca 368 kr. for .med forsendelse .
Hvis vi skal kigge på pris og billede ville det være smart at finde noget
39/42ln5XX da det er et godt billigt tv som faktisk er bedre end la620/640 på mange vigtige punkter til køkkenet fx lyd og billede der er vist ikke 3D i men det er der jo heller ikke nogen der bruger i et køkken...

Janbau

Hvor har du fundet den Remote så billigt henne for det er jo et must til køkkenet, da den ikke er retnings bestemt
kaspergb skrev:Hvis vi skal kigge på pris og billede ville det være smart at finde noget
39/42ln5XX da det er et godt billigt tv som faktisk er bedre end la620/640 på mange vigtige punkter til køkkenet fx lyd og billede der er vist ikke 3D i men det er der jo heller ikke nogen der bruger i et køkken...

Janbau

Hvor har du fundet den Remote så billigt henne for det er jo et must til køkkenet, da den ikke er retnings bestemt

Hvorfor er La 620 nu ringere end Ln 575 ? . Hvis man ser på data er den bedre !! . Hvis du går ind og ser på Lg Hjemmeside har den 200 Mci mod 100 Mci ikke at jeg tror det betyder så meget . Men La 620 Har Pasiv 3 D og så kan den fås til 3999 kr. i Bika nu . Ln 575 kunne fås i Fona til den pris i forige uge måske stadig .

Jeg gav 3599 kr. for 39LN575 i Kvikli Horsens for ca 14 dage siden .

Lg hjemmeside
http://www.lg.cm/dk/compare/compare.lg?category=/dk/tv

Her

http://www.computersalg.dk/produkt/1046 ... or-lg-42la