Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg lytter lige med.

Nåede kun lige at hente mit tv i lørdags og se et par afsnit Arrows på mit AppleTv, som var koblet direkte i tv'et. Efter to afsnit var der ~0,5 sekunds forsinkelse. Jeg tester lige noget mere når jeg kommer hjem lørdag for indtil videre er jeg ikke imponeret.

Hilsen Henrik
Jeg lavede en "fabriksindstilling" i går på tv'et, og nu er 80% af mit sync-problem væk...

-men det føles lidt som om når man begynder at rode med billedprofilerne/billedindstillingerne så går der noget galt...

Tester lige lidt videre og ser om det ændrer sig...
Af CGrønne
Jeg ser lige med på denne tråd da jeg har samme problem med mit 2 uger gamle st60.
Af ckn
Jeg har besluttet at mit skal ombyttes/laves, eller hvad der nu skal til... Så jeg tager en snak med butikken på mandag...

CGrønne, hvordan oplever du problemerne, er det ved tv-kigning, eksterne kilder, eller? -for jeg nævner for forhandleren at der er flere der har problemer...
Af HemanDK84
Jeg har problemet ved Netflix fra AppleTV direkte i tv'et.
Af ckn
Nåh, så kom jeg endelig til forhandleren i går, for at høre hvad der skal ske... Så fremt der er noget galt, skal det sendes til reperation(!) og så er jeg uden tv i mindst 7 dage... :-(