Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af johsbjorn
Hej med jer

Jeg overvejer at købe dette fjernsyn da det umiddelbart lyder som et godt tilbud.

Mit spørgsmål går så på er det et godt fjernsyn i forhold til hvad der ellers fåes til prisen.

Er CMR 100 nok? Er der et godt nok sort / grå / kontrast niveau? Igen prisen taget i betragtning.

Jeg ved så lidt:-) Pros and cons tak.

God dag.

Vh. J
Var selv ved at købe den men gjorde det ikke p.g.a. kun 50 Hz ? Men har selv købt en LG LN575 som også kun er 50 Hz . Jeg gjorde det kun fordi den kun skal bruges til soveværelse men ville dog ikke gøre det som stue tv .

Jeg er dog blevet meget overrasket over billedkvaliteten da jeg har et 47 Lm 760 som var en af top modelerne sidste år .

Samsungen har Netflix Hbo og Sporifi og 3799 kr er ikke meget for et tv .

Kan se at Bilka har et endnu bedre tilbud som er Lg 42LA620V Det er et SmartTv med dualcore og Wifi som Samsungen også har . Derudover har Lg en Pasiv 3 D og et lidt bedre panel ( 200 Mci ) hvor min Ln 575 Kun har 100 mci .

http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto- ... nd:Sony_LG

Og nu da du er nede i denne prisklasse vil du få et udmærket fladskærm om det er lg eller Samsungen du vælger .
Men vil dog mene at du får lidt mere i lg en da den er 42 tommer som gør den noget støre og så har den pasiv 3 D .

Denne Sony kunne være et godt bud Kdl 42W653 A den har fået gode rewiws i udlandet skulle have et godt sort niveu . Den kostede 3999 kr i Elgiganten for nogle dage siden , Bilka havde den til samme pris for ca 14 dage siden .

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... dl-42w653a
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er altså en anelse hysterisk det her frekvens-ræs. Vi anbefaler - uden undtagelse - alle frekvenssystemer slås fra på ethvert TV. At vælge TV udelukkende ud fra det kriterie at der skal stå en eller anden arbitrær minimumsfrekvens på specifikationerne er simpelthen for snæversynet.
Hej.

Netop købt dette TV. Har 46C8000 og 55F6015 i forvejen. Ser frem til at få det hængt op i soveværelset.

Hvis nogen her i dette udmærkede forum har erfaringer / tips / triks med instillinger osv, ja så del dem gerne.

Syntes det er et fantastisk bud på dette tidspunkt. Næsten rammeløst osv.. O_O
Af Doee
Er du tilfreds O'Brian med tv'ets billedkvalitet og hvordan det håndterer panorering og hurtige bevægelser? Har en reservering på det, men vakler mellem et par andre, bl.a det nævnte LG i Bilka og et Sony i samme prisklasse. Kan dog bedst lide Samsungs SmartTv del og udbud.
Jeg har læst udmærkede anmeldelser og feedback fra eu-købere af UE40F6270 som jo vist er samme tv, men det kunne være skønt at høre fra hestens egen mund.
O'Brian skrev:Hejsa.

Jeg er PT i Australien, men jeg skal hjem og hænge det op i weekend'en. Vender tilbage med feedback på TV'et..
Hej

Hvordan er det gået sidenhen? Er du tilfreds med TV'et?