24 okt 2013, 07:44
Log ind med sociale netværk
24 okt 2013, 07:57
Selvfølgelig ikke... Hvorfor skulle jeg bruge penge på at få interpoleret tv, dvd, osv op til 4k?
Ikke engang blu-ray kan jeg forestille mig bliver bedre af interpolation. 1080p materiale, står nu engang bedst på en 1080p skærm.
Lad os snakke om det, når 4k filmene bliver almindelige i handlen
Ikke engang blu-ray kan jeg forestille mig bliver bedre af interpolation. 1080p materiale, står nu engang bedst på en 1080p skærm.
Lad os snakke om det, når 4k filmene bliver almindelige i handlen
24 okt 2013, 09:47
Det positive ved tv, selvom det er godt eller dårligt, er at det er med til at presse priserne på mærkevarerne. Jeg tror ikke vi ville have set 4K-tv fra Samsung og Sony til de priser de sælges til lige nu, hvis det ikke havde været for mange af de kinesiske tv-producenter i USA, der er ret aggressive i prissætningen. Jeg tror stadig på, at gode 4K-tv vil komme ned i et fornuftigt prisniveau allerede næste år, så det er jo herligt 
Så skal vi bare have nogle afspillere og 4K-materiale. Mon ikke vi bliver klogere på den del her i januar, når CES starter ?
Så skal vi bare have nogle afspillere og 4K-materiale. Mon ikke vi bliver klogere på den del her i januar, når CES starter ?
24 okt 2013, 10:58
Er der ikke noget med at EU prøver, at holde bl.a. de meget billige kinesiske TV ude af det europæiske marked med begrundelsen, at de billige priser skyldes kinesisk statsstøtte ?
Jeg tvivler desværre på, at vi vil se kvalitets TV til tilsvarende priser i Danmark, som de sælges for på f.eks. det amerikanske marked i dag.
60" Jensen 4K-TV til 9.999 kr. i Bilka vil dog formentlig få nogen til, at hoppe med på 4K-TV bølgen i 2014
Jeg tvivler desværre på, at vi vil se kvalitets TV til tilsvarende priser i Danmark, som de sælges for på f.eks. det amerikanske marked i dag.
60" Jensen 4K-TV til 9.999 kr. i Bilka vil dog formentlig få nogen til, at hoppe med på 4K-TV bølgen i 2014
24 okt 2013, 11:07
Jo der har været lidt palaver mht. statsstøtte, som visse parter mener er unfair konkurrence, men jeg ved ikke lige hvor man står? Og så er der jo også hele import-delen. Det kommer en del importomkostninger på produkterne, hvis de samles i Kina og importeres i Europa. Så de skal jo have fabrikker op i Europa, men det er de vist også godt i gang med. Kineserne er allerede på en del af de store markeder i Europa, kan jeg forstå, når jeg taler med dem på messer.
Men uanset om vi ser dem i Danmark, så er prispresset i de andre lande jo med at sænke priserne herhjemme
Men uanset om vi ser dem i Danmark, så er prispresset i de andre lande jo med at sænke priserne herhjemme
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto