Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wilken
Sælger vores lækre Pioneer, købt sept 2007 dengang flagskibet indenfor plasma, hvis man som jeg ønsket sig den bedst mulige billede kvalitet.

Nypris i Fona dengang ca. 26000, det har jeg dog ikke givet, kvittering manual vægbeslag medfølger.
Virker fuldstændig upåklageligt og står uden mærker eller skræmmer, højglansen er en smule ridset = aftørings ridser, ikke noget man ser på afstand.

Set på dba til mellem 2000-4000 kr.

Sælges for 3000 kr, er modtagelig for bud, skambud vil dog blive ignoreret.

Befinder sig på Frederiksberg.

http://www.pioneer.eu/dk/products/archi ... /page.html

Med venlig hilsen.

Mikael Wilken
Af CockNorris
Det har ikke DVB-C tuner vel?

Tror godt jeg vil give 2300. Skal nok ud og investere i noget DVB-C. Kan ikke lige se af det vedhæftede link at der er USB?

Har du forslag til hvordan jeg lettest og billigst får kanaler ind via kabel tv?
Af Wilken
Hej Cock,

Hvis det har interesse kan vi nok godt slå en handel af, skriv mig en mail, med kontakt info så kan vi lige tage den over telefon.

Med venlig hilsen

Mikael Wilken
CockNorris skrev:Det har ikke DVB-C tuner vel?

Tror godt jeg vil give 2300. Skal nok ud og investere i noget DVB-C. Kan ikke lige se af det vedhæftede link at der er USB?

Har du forslag til hvordan jeg lettest og billigst får kanaler ind via kabel tv?