Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pinoh
Mit smart tv kan godt modtage dr.nu. Men udbuddet er stærkt begrænset, i forhold til hvis jeg ser det via computer. Hvad kan grunden være til dette.

Troede jeg kunne se alt det jeg ikke fik set i løbet af ugen ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tænker du på muligheden for at trykke på den røde knap, når du ser en tv-kanal?

Det er et testforsøg, som DR har kørt i 2 år nu, og som de kalder Hbb-tv. Desværre er der ikke rigtig sket noget på de to år og DRs on-demand satsning er stadig ret begrænset. Det siges, at der kommer noget nyt fra dem her i starten af 2014.
Af pinoh
Ja det er den røde knap jeg tænker på.

Men når nu det ikke er særligt effektivt.
Er der så andre måder et smart tv, kan modtage dr.nu på.
Sådan at der kan ses, det der nu kan på computerens, dr.nu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er lavet en uofficiel app til Samsung og LGs Smart TV-modeller (søg evt. her på forummet), som tilbyder indholdet som det også findes på DR NU, men DR prøver ihærdigt på at få initiativet lukket ned.

Derudover findes der ikke rigtig et tiltag ud over at bruge den indbyggede browser til at gå ind på DR NU hjemmesiden. Problemet er blot, ud over at det er besværligt, at mange browsere i Smart TV ikke understøtter DRs videoafspiller.

Det er noget DR høster en del kritik for i øjeblikket, men som nævnt taler de om, at der kommer noget fra dem her i starten af 2014.
Af livingpain
Det er noget DR høster en del kritik for i øjeblikket, men som nævnt taler de om, at der kommer noget fra dem her i starten af 2014.
Hvor har du læst det ?