Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ClausKristensen
Hey

Har søgt side op og side ned, men kan ikke finde alverden om denne skærm: 60PN650T

Er der nogen der kan byde ind med in-put? Jeg regner med at kunne få den for tæt ved 6 kg., så er det okay til prisen?
Jeg har været vant til 42" Panasonic fra 2007-8 stykker. Det var jeg helt vild med.

Hvad kan I ellers anbefale til niveauet omkring de 6 kg.? Helt sikkert plasma og ikke mindre end 50".

Tusind tak for jeres hjælp.

Glæder mig til at læse om det.
CK
Af DavidHimself
Jeg har set det live i en 50" udgave, og har en bekendt det købte 60"eren for cirka de 6.000,- du nævner :)

Jeg så det på kabel TV og på PS3 (med film og spil) og det er faktisk et rigtig glimrende TV til prisen... nu er det lidt med modifikationer da jeg ikke ved hvilken model du kommer fra. 8)
Af ClausKristensen
Hej

Tusind tak for din feed-back. Med den kapacitet der er her på siden, er det så den eneste kommentar? :((

Jeg kan simpelthen ikke huske den Panasonic model jeg havde, og den hænger ved eks konen nu, så gider ikke tjekke. :D
Det var modellen lige under top modellen der vist hed noget med vt50 eller sådan noget.

Håber flere kan komme på banen med alternativer, så længe det er plasma. Duer ikke til LED.

CK
Af DavidHimself
Hvis det var VT50'eren, er 650'eren et TV i en helt anden klasse (ned af).

Du vil sikkert vende dig til billedet, da de ikke hænger lige ved siden af hinanden :)
Af ClausKristensen
Tog i Elgignaten i lørdags, og de havde faktisk en 60PN650 stående, så den røg lige med hjem til test.
Gisp det er en stor skærm!! :s

Men fik set lidt tv på den i går og lejede Fast and Furious 6 i går aftes. Måske kan jeg ved at lægge 5-10.000 kr. mere få lidt bedre billed, men den overrasker positivt i "biograf" mode.

Skarpt billed, sort er sort, naturligt billed og ingen problemer med at følge med, når det går stærkt. Så lige American Idol, og hold da helt op..... Det synes at blive sendt i fuld HD 1080, for her var der godt nok billed for alle pengene.

Så meget positivt indtryk ind til nu.
Af Andersss
Læs evt min brugeranmeldelser af PA650 som ligger her på forummet. Der skulle ikke være sket det store siden sidste år :)
Af THM
godt at høre du er tilfreds.
LG's plasma er ganske rigtigt gode når der er hurtige bevægelser på skærmen.
Jeg er mere overrasket over du siger sort er sort, når du kommer fra en Panasonic plasma.
jeg har selv en LG pz950, som jeg er rigtig godt tilfreds med. sort er dog ikke ligeså sort som på mit Panasonic g20...
Af ClausKristensen
Jeg kiggede efter sort i går sammen med et par andre, og vi synes alle at sort så sort ud. Vil så sige, at de sorte rammer i kanterne, der kan være på nogle programmer heller ikke er kulsorte, men det er bestemt fint nok til mig.
Jeg er ikke i tvivl om hvad der er sort, og hvad der er gråt. Så thumps up fra mig til det tv.
Størrelsen er jeg ved at vende mig til, så det ender nok med at jeg skal høre på pris ved min kammerat på den.
Desuden anbefaler han, at jeg også overvejer 60PH670, der skulle have et væsentligt bedre billed, men igen, så kan jeg jo blive ved. Jeg har dog lige læst om den, og den har præcist de samme specs som 60PN650T dog uden 3D og smart TV. Så det må da være det samme billed på begge. Eller?
Men 670 kan en masse gejl, som jeg nok ikke kommer til at bruge meget. Og mht. smart tv så bliver det Apple TV, der skal sætte standarden der for mig.
Tja så ender nok med en 60PN650T. (B
Af Andersss
Jeg ville personligt ikke gå takken op. Tror ikke billedkvaliteten er væsentlig bedre. Faktisk burde du beholde det eksemplar du har nu hvor det har så godt et sort niveau, for det er vist ikke generelt :D