Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sebastian j
Hej! Skal have skiftet mit gamle panasonic 42x10y ud og har fået tilbudt et PS51E8005 brugt til 8000. Er det en god handel for mig? Tv'et skal bruges til gaming på xbox 360 og film.

Skal dermed have solgt mit 4 år gamle x10, hvad kan jeg sætte det til? Forventer ikke meget.
Af Sebastian j
Kan se at dette års model har højt input lag hvorimod e8005 har lavt i følge jeres anmeldelse? Det er vel rimeligt relevant hvis det også skal bruges til gaming?
Af Sebastian j
Eller nogen der har nogle bedre forslag? Vil max bruge 8000 og det skal være 46-50"
Af Sploink
Sebastian j skrev:Kan se at dette års model har højt input lag hvorimod e8005 har lavt i følge jeres anmeldelse? Det er vel rimeligt relevant hvis det også skal bruges til gaming?
Jeg spiller på 64F8505 og ligger ikke mærke til der skulle være høj lag. Jeg spiller så heller ikke online, hvor det måske kan være et problem.
Af THM
Sebastian j skrev:Eller nogen der har nogle bedre forslag? Vil max bruge 8000 og det skal være 46-50"
Evt. Pana st60 fra ny, har dog ikke det laveste input lag
Af Sebastian j
THM skrev:Også sony 50" w656 kunne være et bud, mathcer dog ikke helt på rå billedekvalitet...
Var også nede og se på det da de har det på tilbud i elgiganten til 6000, synes bare kørte virkeligt dårligt ved panorering...
Af THM
Sebastian j skrev:
THM skrev:Også sony 50" w656 kunne være et bud, mathcer dog ikke helt på rå billedekvalitet...
Var også nede og se på det da de har det på tilbud i elgiganten til 6000, synes bare kørte virkeligt dårligt ved panorering...
Jeg syntes det kører glimrende, hvis man slår ifc fra eller på minimum, min kammerat har det. Kommer an på både indstillinger og kildematerialet de har vis i elgiganten...
Af THM
Sebastian j skrev:
Jeg syntes det kører glimrende, hvis man slår ifc fra eller på minimum, min kammerat har det. Kommer an på både indstillinger og kildematerialet de har vis i elgiganten...