Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af marcdk
Hej derude,

Jeg står og overvejer hvorvidt det er værd at sælge mit 55" d8005 model og i stedet købe f8005.

Hvor meget får man for pengene udover SMART TV opgraderingen og Smart Kit?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det vil næppe være merudgiften værd, hvis du mest tænker på billedkvalitet. Du taber for meget på dit gamle TV.
Af jenspind
Rasmus Larsen skrev:Enig med Torben. Der er ikke sket så forfærdelig meget fra D8005 til F8005. Og Smart TV delen synes jeg ikke er værd at smide ekstra penge efter.
Er det så pengene værd at gå fra d8005 til f9005?
Brugeravatar
Af edinger
Er du utilfreds min din nuværende skærm? For hvis ikke – hvorfor så overhovedet overveje at skifte allerede? Udover trangen at være først med et nye?
Af jenspind
edinger skrev:Er du utilfreds min din nuværende skærm? For hvis ikke – hvorfor så overhovedet overveje at skifte allerede? Udover trangen at være først med et nye?
Ikke umiddelbart utilfreds. Idag er skærmen 46 og tænker på 55 næste gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er jo intet indhold til F9005 i dag. Du kan nærmest ikke engang købe en afspiller, som kan afspille 4K indhold, for slet ikke at tale om at få fat på film.
Af jenspind
Torben Rasmussen skrev:Der er jo intet indhold til F9005 i dag. Du kan nærmest ikke engang købe en afspiller, som kan afspille 4K indhold, for slet ikke at tale om at få fat på film.
Jeg vil også max give 14-15 kilo, så det bliver hellere ikke i morgen
jeg kan købe den...

Producenterne prøver i øjeblikket at tjene penge på 4k når priserne nu er nedafgående ved andre modeller. Folk køber færre og færre faldskærme end for 2-3 år siden.