Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ramlas
Så film via min youbio app på mit LG 750 TV, den anden dag! Kan godt bruge appen, men den kan ikke afspille filmen nu! Har snakket med youbio og de har ingen problemer hos dem, de siger der er appen på tv'et det er galt med men hvordan kan den lige pludseligt gå i stykker, det lyder sgu ikke helt rigtig, hvad siger I, har I nogle forslag? :s
Af ramlas
okay! de sagde hos youbio, de har testet et LG tv og her var der ingen problemer, men trot sgu osse, det er dem, der ikke har styr på noget som helst!
Af jones31
ramlas skrev:okay! de sagde hos youbio, de har testet et LG tv og her var der ingen problemer, men trot sgu osse, det er dem, der ikke har styr på noget som helst!

Jeg har flere gange haft fejl på mit tv med deres app, når man starter en titel så kommer der kun sort skærm.
Af ramlas
Nå fandt endelig ud af, det er LG, s app det er galt med. LG arbejder på en ny opdatering, der skulle rette fejlen, gad vide hvor lang tid det tager?? Træls at vente på, når man gerne vil se film:(
Af ramlas
Ja må hellere købe et nyt samsung istedet for lg, da deres app,stadigvæk ikke virker
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
ramlas: Det lyder også som om, at der er flere som har problemer med Samsungs app. Den står bare og loader i uendelighed. Lad os lige se, hvad status er, når vi har lidt flere tilbagemeldinger.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vindfeld: Hvordan med billedkvaliteten? Er den fornuftig og kører film igennem uden problemer eller udfald? Der er en del klager på de sociale medier, kan jeg se.
Af Vindfeld
Rasmus Larsen skrev:Vindfeld: Hvordan med billedkvaliteten? Er den fornuftig og kører film igennem uden problemer eller udfald? Der er en del klager på de sociale medier, kan jeg se.
Har kun installeret den, og åbnet den. Men har ikke købt abn eller lejet film endnu, så kan ikke sige noget om kvalitet, men brugerfladen køre jævnt når man browser igennem film.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Visse personer har kun haft held med at starte trailere, kan jeg forstå. Jeg har ikke selv fået testet den endnu, men hvis du beslutter dig for at prøve, så meld endelig tilbage. :) Man kan jo prøve YouBio gratis måneden ud, hvis man ikke allerede har været kunde.
Af ramlas
Billedkvaliteten på LG/youbio før appen gik itu, er super god, samme kvalitet som Netflix.