Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

RockMedØerne skrev:Non-Desperado skrev:
Det kan sgu da aldrig blive dårligere end Samsung, damn, hvor er jeg skuffet over billedkvaliteten og sortniveauet (F7005), selvom det er indstillet efter Flatpanels test af F8005.

Så det næste TV kunne snildt blive kinesisk, hvis jeg da ikke vender tilbage til sikker havn (Sony).

For du kan vel dårligt ha valgt, at betale alle de penge for et elendigt tv i blinde O_O
Jo, desværre. For pga. svær sygdom er jeg afskåret fra at se produkterne live, før jeg køber, så jeg må støtte mig til diverse reviews og tests.
Og de så jo ud til at være glimrende. Nå, men det handler tråden her jo slet ikke om.
THM skrev:Men du har heller ikke en ue55f8005 til 15000 ;) er det så ikke fordi du heller ikke mener det er pengene værd at smide dem efter en topmodel, som muligvis er bygget til at bryde sammen efter x-antal brændetid?
Jo. Ikke fordi den brænder sammen - det gør den måske også, who knows? - men nok så meget, fordi jeg ikke har behov for snob-effekten ved at kunne sige: "jeg skiftede VT30 ud med VT50".

ST60 er rigeligt til mit behov. Ja, mindre kan faktisk gøre det. I hvert fald så længe, der ikke laves kram i KURO-klassen.
THM skrev:Og så naturligvis det faktum at du vil foretrække en plasma skærm ;)
Foreløbig ja.