Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har spurtg Sony om der ikke findes en mulighed for at få I-Manualen udskrevet.
Sony skriver at det er der ikke, men at den skal printes side for side hvis den ønskes udskrevet.
Er der nogen der har gjort det, og jeg jeg evt købe en kopi,
Måske er der nogen der har et link til en samlet manual ??
Bent odense skrev:Hvorfor kan du ikke bruge i-manual på fjernbetjeningen? Fulgte der ikke en manual med?
Fordi det er lettere at have en manual ved siden af, istedet for at skulle bladre frem og tilbage på TV'et
RockMedØerne skrev:Her er den i HTML format på Dansk - findes også i PDF format :)

http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/DK/index.html
Hej RockMedØerne
Det link havde jeg også fundet, MEN det er ikke en samlet manual, og ikke i PDF format, man kan på den side udskrive en enkel side ad gangen, eller hvis et afsnit består af 3 sider, så udskrives disse. Dette giver et stort arbejde at håndterer et par hundrede sider i samlesæt.

Men tak for svaret
Bent odense skrev:
RockMedØerne skrev:Her er den i HTML format på Dansk - findes også i PDF format :)

http://pdf.crse.com/manuals/13MW802111/DK/index.html
Ja det er nemmer at få dig til det. 8)
Hej Bent.
Det har du ret i, men jeg har både læst det der følger med TV'et samt de link der er på Sony's hjemmeside. Været på Google mm. for at finde en samlet manual.
De 2 andre små guide der er til TV'et ligger pænt udskrevet ved TV'et og er i PDF format på Sony's hjemmeside. så det er ikke disse jeg efterlyser i PDF format. men derimod det der kaldes I-Manual.
Nu er jeg hverken doven eller nybegynder på Internettet, men det må du være, siden du giver sådan et svar på et indlæg. For øvrigt har dit svar intet med mit spørgsmål at gøre, og som sådan totalt urelevant for dette indlæg
PS.
Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Venligst
Kim
Kro90 skrev:
Det link havde jeg også fundet, MEN det er ikke en samlet manual, og ikke i PDF format, man kan på den side udskrive en enkel side ad gangen, eller hvis et afsnit består af 3 sider, så udskrives disse. Dette giver et stort arbejde at håndterer et par hundrede sider i samlesæt.
Kan godt se at det ikke er den samme manual der ligger der i PDF format - troede jeg ;;)
Muligt at den så kun findes som iManual og jeg kan godt se, at det er besværligt at printe den ud derfra og få den samlet, men det burde være muligt at få hele manualen konverteret til PDF format, med alle de software værktøjer der findes til Pc'er i dag og måske enda nedfotografere den i samme åndedrag, så den kommer til at fylde en fjerdedel - er selvfølgelig lidt arbejde i det, men hvis du insisterer på at have den i papir version, kunne det godt være løsningen :)
Kan du ikke nøjes med den i elektronisk form, er trods alt ikke hver dag du skal bruge den ?
200 stykker papir er immervæk en pæn stak at ofre blæk på også :p
RockMedØerne skrev:Kro90 skrev:
Kan godt se at det ikke er den samme manual der ligger der i PDF format - troede jeg ;;)
Muligt at den så kun findes som iManual og jeg kan godt se, at det er besværligt at printe den ud derfra og få den samlet, men det burde være muligt at få hele manualen konverteret til PDF format, med alle de software værktøjer der findes til Pc'er i dag og måske enda nedfotografere den i samme åndedrag, så den kommer til at fylde en fjerdedel - er selvfølgelig lidt arbejde i det, men hvis du insisterer på at have den i papir version, kunne det godt være løsningen :)
Kan du ikke nøjes med den i elektronisk form, er trods alt ikke hver dag du skal bruge den ?
200 stykker papir er immervæk en pæn stak at ofre blæk på også :p
Hej
Jow det kunne jeg måske, men der er så mange nye ting, så det ville værer rart med manualen på papir.