Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Desværre havde jeg misforstået hvordan det virker... Så hvis andre tror at det er så fedt, så glem det.
Noget skuffende har jeg måtte konstatere at man ikke kan bruge de 2 dvb-S2 tunere som angivet. Man kan altså ikke optage et kodet program og se et andet samtidig med mindre den anden kanal er free-to-view.

Lamt? pænt meget. og det er uden at nævne andre skuffelser. Men ja, det er prisen for at tro på Samsung Marketing.
Enhver kodet kanal har brug for et dedikeret kort for at blive dekodet - et kort kan ikke klare 2 kodede kanaler på samme tid - er deri forklaringen ligger og jeg synes da heller ikke at andet har været officielt kendt, eller udmeldt anderledes fra Samsungs side !

Samsung tv kan desværre kun anvende et dekoderkort af gangen, mens f.eks. Panasonic tv kan anvende 2 dekoderkort - så på Samsung tv, må man indrette sig derefter, eller anvende en ekstern satellit boks, med særskilt dekoderkort, hvis man ønsker at kunne se/optage 2 kodede kanaler på samme tid :)

Lyder til at der har indsneget sig misforståelser mellem dig og Samsung support undervejs i forløbet - er selvfølgelig irriterende, når nu du står og har købt produktet !