Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels

Jeg har set komplett's tilbud:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=777118 - hvor de så trækker yderligere 15% fra.

Det lyder som et ok tilbud på den størrelse skærm. Men hvordan er billedet? - har ikke kunne finde nogen test eller reviews på det dersens store internet.

Tænkte der måske var en herinde som havde set det live, eller vidste lidt mere til dette TV?

/Nikolaj
Jeg vil da gerne spørge om det samme,. Nu er indlægget nogle måneder gammelt,så det var jo muligt at nogle havde set det nu. Og hvordan mon det performer i forhold til et 3 år gammel PS 50 c7705?
F5005 (plasma) skulle være en prægtig performer til en god pris. Største anke skulle være det refleksive glas, som ganske vist er mere refleksivt end E6505 og GT50 m.fl., men som jeg tvivler på i virkeligheden er mere refleksivt end eksempelvis no nonsense-modeller som PX80 og X20, som vi er flere, der har levet fint med gennem årene.

Jeg har dog (heller) ikke set skærmen live.
Hej Edinger.

Ja vi snakker om Plasma uden 3D smart Tv.

Så når tvet skal bruges til bluray og fodbold lyder det jo som et kup til 9999 hos Dustin Home..Jeg kommer jo nok ikke til at gå ned i billedkvalitet så, , men kun op i tommer. Jeg sidder 3m fra, og synesat 50 tommer nogle gange bliver lidt småt ;-)

I øvrigt er der gardiner i stuen og de kan trækkes for.. som nu
så længe der er de rette lysforhold, så er det formentlig et fint tv. Jeg ville dog ikke selv købe et så stort tv uden filter. 64" spejl er lige i overkanten, men nu har jeg så heller ikke intentioner om at mørklægge min lejlighed fuldstændig.
kronholm skrev:så længe der er de rette lysforhold, så er det formentlig et fint tv. Jeg ville dog ikke selv købe et så stort tv uden filter. 64" spejl er lige i overkanten, men nu har jeg så heller ikke intentioner om at mørklægge min lejlighed fuldstændig.
Som jeg skrev:

Såfremt refleksionerne ikke er værre end, hvad vi kender fra tidligere "prisbasker"-modeller, PX80, X20 m.fl. – og jeg ikke havde problemer med direkte sollys(!) – ville jeg personligt ikke have de store betænkeligheder ved at vælge denne skærm. Dog ville jeg nok holde mig et stykke under 64-tommer.
Det lyder til på jeres indlæg, at jeg skal have Black filter i tv'et ligesom på mit nuværende tv, især når tv'et skal være så stort.

Det tager jeg til efterretning .Der er vist ikke andet for end at grave lidt dybere i "muldvarpen" Så hedder det jo nok alligevel f8505 eller Panasonic st 60.