Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg ved meget lidt om fjernsyn, men står overfor at skulle anskaffe mit et. Jeg har 2 i kikkerten, men er meget lydhør overfor forslag. Jeg flytter til Norge og kommer i den forbindelse til at benytte mig af Viaplay. Et fjernsyn der understøtter viaplay er derfor et must.

1: Samsung - 40F5505 til 3795 i Føtex
2: Panasonic TX-L39E6E til 3500 i Expert

Jeg skal primært bruge tvet som et ganske almindeligt stue tv. Jeg ser rigtig meget sport så et fjernsyn der er god til at fange bevægelse vil ikke gøre noget.

Jeg havde egentligt sat mit budget til omkring 5000, men jeg kan ikke umiddelbart finde noget som ser mere spændende ud end de 2 her. Hvad ville i vælge af de 2 ovenstående. Findes der noget markant bedre til 5000 ish?

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig :)
Hej

Jeg har været der og det er jo en vildt lækker guide! - kan bare ikke lade være med at tænke på at de fjernsyn der findes derinde ligger lidt i den dyre ende. Når jeg så ser på soveværelsesfjernsynene synes jeg at de ligger lidt i den billige ende :) - er vidst lidt en inbetweener mellem de 2 kategorier
Hvis vi går en smule op i pris kan du få en 42" panasonic e6 som skulle have va panel og har fået en rigtig god anmeldelse i england, med bla. Dybest målte lcd sortniveau i år.