Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Trilinka
Hejsa.

Jeg har idag været inde i Expert med min kæreste grundet deres tilbud med 100% rentefrit lån i denne uge.
Det skal være et TV fra Expert, pga deres tilbud på rentefrit lån.

Min kæreste skal have et nyt TV. Det skal være 40-42". Jeg havde ikke undersøgt nogle TV inden vi tog derind, og min Kæreste vil bare have et flot et, så vi var lidt på bar bund.

Vi blev tilbudt 2 fjernsyn, begge hvor sælgeren gav os en "god" pris.

Vi fik tilbudt dette http://www.expert.dk/lg/lg42ln613/p/11168/ til 5500kr.

Vi fik også tilbudt dette http://www.expert.dk/panasonic/panasoni ... y/p/12073/ i 42" til 7000kr.

Jeg kunne umiddelbart bedst lide LG'et, men det var svært at sammenligne.

Kan i anbefale nogle af de to TV eller et helt andet fra Expert?
Det skal mest bruges til serier, film og fodbold.
3D og smart tv er lidt ligemeget.
Hun bruger et apple tv til netflix og 3D er hun ikke så meget for.

Det skal være et TV fra Expert, pga deres tilbud på rentefrit lån.
Håber i vil hjælpe :)

EDIT: Det er det forkerte Panasonic jeg har fundet. Der er tale om et DT50 de tilsyneladende ikke har på hjemmesiden. Et 42" DT50 til 7000kr. Flatpanels anmeldelse er ikke ligefrem prangende :)
Hvis der var tale om DT60 så synes jeg det var en klar vinder, ikke mindst pga. dobbelt tv-tuner så din kæreste kan optage og se tv samtidig, men DT50 er jeg lidt mere kølig på.

LG'en er en af de billigere modeller fra LG. Kan man ikke få f.eks. en af LA6x (hvor x Experts modelnummer) indenfor budgettet? Den synes jeg faktisk gør det ganske fornuftigt og har mange af de samme egenskaber som LGs dyrere modeller.

Har du set vores anbefalingsliste her? Expert forhandler flere af dem. Alternativt synes jeg Samsungs 6 LED-serie gør det fornuftigt.
Rasmus Larsen skrev:Hvis der var tale om DT60 så synes jeg det var en klar vinder, ikke mindst pga. dobbelt tv-tuner så din kæreste kan optage og se tv samtidig, men DT50 er jeg lidt mere kølig på.

LG'en er en af de billigere modeller fra LG. Kan man ikke få f.eks. en af LA6x (hvor x Experts modelnummer) indenfor budgettet? Den synes jeg faktisk gør det ganske fornuftigt og har mange af de samme egenskaber som LGs dyrere modeller.

Har du set vores anbefalingsliste her? Expert forhandler flere af dem. Alternativt synes jeg Samsungs 6 LED-serie gør det fornuftigt.
Ved du hvordan sony´s 6 serie klarer sig eventuelt i forhold til samsungs 6 serie som du siger gør det fornuftigt
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes også Sonys 6-serie gør det rigtig fint, faktisk bedre end deres 7-serie på visse områder.

Sony har taget en ny rute i år og det synes jeg faktisk er positivt for dem. Sonys 6-serie har også visse lighedstegn med Samsungs 6-serie.