Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gunnar
Jeg har besluttet mig for at købe en widescreens-fladskærm. Pt står valget mellem Dell's 2007FP og Samsungs 215TW.

Det jeg ikke er tryg ved Dell's skærm er, at hvis den bliver leveret med en pixelfejl eller to, er det omstændigt at få en ny/returnere den.

Ang. Samsungs skærm, synes jeg ikke om at der er indbyggede højtalere, men jeg vælger ike at benytte mig af disse.

Skærmen skal primært bruges til kontor-arbejde/udvikling, evt. noget spil hvis der er tid til det, men der er ikke tale om meget krævende FPS spil.

Kan I hjælpe mig med at afklare problematikken?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
2007FP er ikke en widescreen. Så er den sag vist ude af verdenen ;)
Du kan ikke få en skærm byttet hos Dell hvis den ikke har nok pixelfejl til at figurere som defekt - dvs. 5 eller derover. Det er meget nemt at have med deres garantiservice at gøre, men at få pengene retur fordi man er utilfreds med købet uden at opfylde krav til garantireperationer er en dyr affære.
Af amarone
Jeg mener at man altid har 14 dages returret på alt hva` man køber på nettet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, men Dell skal have skærmen retur til Holland - det koster ikke bare lige 50 kr. som du måske er vant til. Det koster nærmere 500-750 kr. Blot så du er klar over det på forhånd.
Af amarone
Ja, tak "Yakken".
Har nemlig fået læst en hel masse mere her i forum`et, som jeg først nu har stiftet bekendtskab med - og ku` se, at det har været oppe tidligere.
O_O