13 sep 2013, 00:55
Er forvirret på et højere plan. Ovennævnte tv roses på mange områder, men lige præcis omkring en rimelig væsentlig ting som billedkvalitet mere specifikt sortniveau og kantlysgennemtrængning dumper det - dramatisk i forhold til stort set alle andre tv. Det roses for dagtimer i meget lys, men beskrives nærmest som katastrofalt i mørke!? Har Panasonic lavet en hel lcd-serie udelukkende til dagsbrug? De fleste ser vel både tv om dagen og om aftenen? Hjælper stuebelysning på problemet?
Hvor slemt er det "i virkeligheden"? Er det en "deal breaker"?
Som jeg læser det, skyldes problemet ips-panelet, der belyser kanten? Hvilke fordele er der ved dette panel ud over de brede betragtningsvinkler, som ikke er nødvendige i min situation?
Som jeg vurderer modellen, er ovennævnte min eneste anke - måske lige bortset fra at den ikke har twin-tuner, men det kan jeg leve med. Men vil jeg kunne leve med sortniveauet om aftenen? Ved godt, det er et subjektivt spørgsmål....
Er der andre modeller, der ligner den uden dette problem?
Hvor slemt er det "i virkeligheden"? Er det en "deal breaker"?
Som jeg læser det, skyldes problemet ips-panelet, der belyser kanten? Hvilke fordele er der ved dette panel ud over de brede betragtningsvinkler, som ikke er nødvendige i min situation?
Som jeg vurderer modellen, er ovennævnte min eneste anke - måske lige bortset fra at den ikke har twin-tuner, men det kan jeg leve med. Men vil jeg kunne leve med sortniveauet om aftenen? Ved godt, det er et subjektivt spørgsmål....
Er der andre modeller, der ligner den uden dette problem?
Senest rettet af Dreamcode 13 sep 2013, 01:33, rettet i alt 1 gang.