09 sep 2013, 11:05
Som beskrevet I en anden tråd tidligere, har jeg købt mig et Panasonic tv, model TX-L42B6E. Jeg var nød til at sende det ind efter få dage, da skærmen havde nogle underlige skygger når der var bevægelse i billedet. TV'et var til reparation og kom tilbage, men de havde ikke rettet fejlen - dette klagede jeg selvfølgelig over og Elgiganten leverede et nyt tv af samme model. Dette TV modtog jeg så i fredags og dette er faktisk endnu værre end det andet. Skærmen har mere "vertical banding" og problemer ved bevægelse.
Jeg skal have fat i Elgiganten i dag, men jeg ved ikke hvad jeg har af rettigheder længere. De 14 dages returret er nu passeret og de kan vel sige at det ikke er deres problem. Så skal jeg vel have fat i Panasonic? Jeg vil egentlig helst have et tv af et andet mærke eller en anden model, har efterhånden på fornemmelsen at det bare en dårlig model, så det vil nok ikke hjælpe at få endnu et nyt tv af samme udgave.
Jeg skal have fat i Elgiganten i dag, men jeg ved ikke hvad jeg har af rettigheder længere. De 14 dages returret er nu passeret og de kan vel sige at det ikke er deres problem. Så skal jeg vel have fat i Panasonic? Jeg vil egentlig helst have et tv af et andet mærke eller en anden model, har efterhånden på fornemmelsen at det bare en dårlig model, så det vil nok ikke hjælpe at få endnu et nyt tv af samme udgave.