Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er lidt underligt, jeg kan ikke gennemfører en bestilling fra en tysk webshop på grund af den skal leveres til Danmark.

Jeg er brændt varm på Toshiba 37C3000P og har lidt efter en god pris via
idealo.de pris tjek

Jeg har så prøvet at bestille fra følgende:
6.311 kr. digitalo.de
6.177 kr. cyberport.de
6.102 kr. redcoon.de
6.326 kr. amazon.de
plus 4-5 andre

Men jeg kan ikke gennemfører en betilling, jeg kan ikke få sendt noget til Danmark.

Er der nogen som ved om der PT er blevet indført en slags "import til danmark forbudt" inden for de sidste par dage?

Jeg er ikke god til Tysk men har brugt Babel Fish flittigt, men kan ikke helt gennemskue hvad der er galt

Den eneste som ser ud til at kan bestille fra er hardwareversand.de men så prisen 6.996 kr. :-(

Jeg troede faktisk at digitalo.de var ret brugt af brugerne her på dette forum.

Hvad gør jeg galt, eller hvor skal jeg så bestille fra?
Af kvik
Hej
Jeg ved kun, at hos Digitalo skal du sende en mail, for at få en fragtpris til Danmark. Men de svarer asap, så det er egentlig ikke noget problem.

Hilsen Kvik
Af cp
kvik skrev:Jeg ved kun, at hos Digitalo skal du sende en mail, for at få en fragtpris til Danmark. Men de svarer asap, så det er egentlig ikke noget problem.
Jeg vil også helst handle hos dem, så jeg skrev også en email til dem sent i går aftes, så mon ikke det går i orden.
cp skrev:Men jeg kan ikke gennemfører en betilling, jeg kan ikke få sendt noget til Danmark.
[...]
Er der nogen som ved om der PT er blevet indført en slags "import til danmark forbudt" inden for de sidste par dage?

Hvad gør jeg galt, eller hvor skal jeg så bestille fra?
Jeg købte hos dnet24.de og betalte forud. Skærmen blev leveret efter i alt 4 arbejdsdage :D
sharders skrev:Jeg købte hos dnet24.de og betalte forud. Skærmen blev leveret efter i alt 4 arbejdsdage :D
Lige før jeg sender bestillingen afsted hos dem skriver de:
Zwischensumme: 854,42 EUR
Selbstabholung (Selbstabholung der Ware in unserer Geschäftsstelle.): 5,00 EUR
inkl. MwSt 19%: 136,42 EUR
Summe: 859,42 EUR

Det der Selbstabholung er det ikke afhentning?
cp skrev:
sharders skrev:Jeg købte hos dnet24.de og betalte forud. Skærmen blev leveret efter i alt 4 arbejdsdage :D
Lige før jeg sender bestillingen afsted hos dem skriver de:
Zwischensumme: 854,42 EUR
Selbstabholung (Selbstabholung der Ware in unserer Geschäftsstelle.): 5,00 EUR
inkl. MwSt 19%: 136,42 EUR
Summe: 859,42 EUR

Det der Selbstabholung er det ikke afhentning?
Jo... Jeg fik leveret til døren fra Tyskland -> Århus for 19 €