Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg fik lige en melding fra Komplett om at de kører timesalg i dag. Det starter klokken 17.00, og mellem 21.00 og 22.00 er der tilbud på tv og HiFi.

Jeg har fået indikationer på, hvilke tv der er tale om, og der er interessante modeller iblandt de 10 modeller som sættes ned.

Vi opdaterer Tilbudsjagten senere, så hop derind klokken 21.00:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hos Komplett? Den var ikke med i Tilbudsjagten før, men det kan godt være den har været nede og runde der. Lige nu står den dog til lige under 6.000 de fleste steder ifølge Pricerunner.
Af BrianH
GhettoBird skrev:Er det mig eller har priserne lige fået et nøk opad inden "pris-festen"? Mig bekendt kostede pana´s ST60 42" 4999 kr inden timesalget.

M
Ved ikke om de har sat prisen op lige inden udsalget, men man kan da spare 800,- i forhold til "markedet".
Nogen fantastiske tilbud kan jeg ikke se nogen steder i deres "timesalg"
Af GhettoBird
Jeg er jo selvfølgelig ikke 100 % sikker, men har fulgt modellen da jeg planlægger at købe TV´et. Er tæt på overbevist om at komplet har haft den til 4999 ganske længe.. just saying.

M
Af kronholm
de har haft den til 4.999 i flere uger i træk tidligere, men den har været sat op i ca. en uge nu. 65" st60 har de også solgt til den pris tidligere.

60" samsung plasma m. smart-tv, usb-optagelse, wifi til 7999 er nu billigt. det har dog ikke noget filter mod genskin.