Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MiV1
Hejsa

Nu har læst snart stolpe op og ned om fladskærme og synes sku ikke jeg er blevet klogere.

Jeg står og skal bruge et 32" til mit kontor. Det skal bruges til analog/digital og selvfølgelig HD.

Det skal helst også kunne bruges til mit tv-out fra computeren.

Jeg har planlagt at tilslutte min selector til tvet, men kan ikke læse mig til hvilke kanaler der bliver vist digitalt og hvilke der stadig er analog(mht. om der skal være digital tuner indbygget). Findes der en hjemmeside der har en opgørelse? Jeg spurgte i en TDC butik, men der var ikke meget hjælp at hente.

Den bedste hjælp ville selvfølgelig være hvis nogen havde TV-ET!(prisen er optil omkring de 5000,-) men hvis bare jeg kan blive rettet lidt på vej, med hvad jeg skal kigge på af specifikationer, ville det være et kæmpe skridt på vejen.

På forhånd tak!

Og jeg kigger selvfølgelig selv videre i mellemtiden.

/Michael
Af Wildt
Jeg er, prisen taget i betragtning, godt tilfreds med mit Samsung LE32R32B som jeg gav 4700kr for.

Og så er det oven i hatten ret pænt synes jeg.

Hvis du har tænkt dig at tilslutte computeren, er der en KÆMPE forbedring at hente hvis du tilslutter via. VGA kablet istedet for TV-out, hvad enten det er S-VHS eller composite.
Af MiV1
Er det købt i en alm. butik til den pris eller over nettet?

/Michael
Af Wildt
Købt hos www.easyshopping.dk - de ligger tæt på den tyske grænse, så afhentning er mulig med en pæn besparelse.
Af macbane
tv'et koster fra 5500,- og op efter i butikkerne. Et super fedt tv til prisen
Af MikkelU
Wildt skrev:Købt hos www.easyshopping.dk - de ligger tæt på den tyske grænse, så afhentning er mulig med en pæn besparelse.
Det du siger er? At man kan aftale med easyshopping, at afhente tv'et over grænsen og dermed spare momsen; eller?
Af Wildt
MikkelU skrev:
Wildt skrev:Købt hos www.easyshopping.dk - de ligger tæt på den tyske grænse, så afhentning er mulig med en pæn besparelse.
Det du siger er? At man kan aftale med easyshopping, at afhente tv'et over grænsen og dermed spare momsen; eller?
Nej, det ligger på den danske side. Men de tager næsten 200kr for fragt.