Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ely_madsen
Kan ikke se nogen grund til det ikke skulle kunne virke.. men hvad er væsentligt billigere for det noget rod med reklamationsret og reparationer hvis du skal sende det frem og tilbage
Af Hardcasto
hmm, ja det er vel rigtigt nok. Men mit nuværende tv har jeg haft i 4 år og har ikke skulle have det til reperation en eneste gang. ellers må jeg bare få et fikset i DK. Kommer selfølgelig til at koste lidt
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg ved ikke om Amazon UK sender tv til Danmark, men de sender hvert fald mindre pakker. Husk dog, at tv'et kommer med UK-strømstik. Jeg kan ikke huske om strømkablet er loddet fast på lige denne model, men det gør Samsung til tider, så det er måske værd at tjekke. Men man kan naturligvis altid bruge en omformer.

Der kan også være små afvigelser mht. tunere, men det er svært at sige på forhånd. Folk oplever typisk problemer med f.eks. tilvalg af undertekster på digitale kanaler. Andre gang er tunerne dog også 100 % identiske med de danske.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville overveje sådan et køb en ekstra gang. Levetiden på TV er ikke hvad den har været (deraf de lave priser), og de kroner du sparer nu er borte med blæsten hvis der skal repareres på TV'et.
Brugeravatar
Af radiomand
Husk blot at når der skrives: with Freeview HD så har mange tv ikke indgang til CI/CI+ moduler
Af Hardcasto
okay, fandt faktisk et sted i DK hvor tvet var billigere.

men tak for jeres svar :P

har startet et nyt emne omrking værdien af tvet til prisen, som jeg ville sætte stor pris på feedback der også :)