Log ind med sociale netværk
26 aug 2013, 22:22
ramlas skrev:Næ hvilken test?Testen på forsiden af den hjemmeside, hvor du stiller spørgsmålet
27 aug 2013, 20:43
Umiddelbart mener jeg ikke, at 4k opløsning ville gøre det store ved visning af TV digitale kanaler. Du kan sikkert godt se forskel på HD-kanalerne, men det er vidst også det.
Selvfølgelig kan du se forskel ved afspilning f.eks. igennem Blu-Ray. Ingen tvivl om det. På samme måde skal du nok op i 65 tommer for at du kan se den helt store forskel på et godt Full HD TV og et 4k TV. Her taler jeg blot ud fra, hvad jeg har fået fortalt hist og her, men min erfaring siger mig så også, at det langt hen ad vejen er sandt ;-)
Selvfølgelig kan du se forskel ved afspilning f.eks. igennem Blu-Ray. Ingen tvivl om det. På samme måde skal du nok op i 65 tommer for at du kan se den helt store forskel på et godt Full HD TV og et 4k TV. Her taler jeg blot ud fra, hvad jeg har fået fortalt hist og her, men min erfaring siger mig så også, at det langt hen ad vejen er sandt ;-)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto