26 aug 2013, 14:23
En anden ting, som vi er nogle får der også er generet af ved Panasonics plasma er "blinken". Kun nogen kan åbenbart se dette.
Var det mig ville jeg gå efter et Samsung plasma (hvis du vil have plasma). UHD er for dyre endnu.
Har by the way også det nye F8005 Samsung LED i et andet værelse og det er også fedt. Er dog stadig vild med plasma.
Jeg så det nye SONY 4K i sidste uge og er ikke blown-away, især pga. den "for høje pris" endnu.
panch skrev:Ja et LG plasma: LG 60PM680T. Er yderst tilfreds med det (fik dog også et kanontilbud ved Elgiganten).esbenc skrev:Returnerede et V T50 sidste år pga. blæsere. Købte et LG istedet for uden blæsere! Kan du høre blæserne er det en dealbreaker, i hvert fald for mig. Synes det er sørgeligt Panasonic ikke magter at lave alle TV uden blæsere.Et LG plasma eller? Jeg havde før et Panasonic PX70 TV, der var absolut ingen blæserstøj, tror slet ikke der var blæsere i. Derfor blev jeg forbavset da jeg hørte den lyd. Jeg har i årevis forsøgt at gøre min gamle stationære PC lydløs, og hvis selvsamme blæserlyd skulle invadere min stue, vil alt da falde til jorden![]()
Så nu går jeg og overvejer om jeg skal vente på et UHD fjernsyn, et eventuelt iTV, eller 'bare' samsungs det nyeste LED tv...
En anden ting, som vi er nogle får der også er generet af ved Panasonics plasma er "blinken". Kun nogen kan åbenbart se dette.
Var det mig ville jeg gå efter et Samsung plasma (hvis du vil have plasma). UHD er for dyre endnu.
Har by the way også det nye F8005 Samsung LED i et andet værelse og det er også fedt. Er dog stadig vild med plasma.
Jeg så det nye SONY 4K i sidste uge og er ikke blown-away, især pga. den "for høje pris" endnu.
LG 55 UF695
Samsung UE46F8005
Samsung UE46F8005